Інтеграція Control.iT – iT.Artel
Власна розробка iT.Artel, яка інтегрує Вашу облікову систему з сервісом API CONTRAGENT від Ліга:Закон. З нашою інтеграцією у Вас: автозаповнення, перевірка і постійний моніторинг інформації про контрагента і повідомлення про зміни. Всі функції продукту в одній системі.
Кому буде корисна інтеграція для моніторингу контрагентів?
Дана розробка була створена в першу чергу для нас – iT.Artel. Постановником і ініціатором став наш директор – Бардаков Олексій. Ми, як ІТ компанія, взаємодіємо з багатьма суб’єктами (клієнти, підрядники) і нам важливо розуміти їх рівень надійності та стабільності. Швидко отримувати актуальну інформацію про зміни в настільки турбулентний час. Ми автоматизували свій бухгалтерський та управлінський облік за допомогою рішення BAS, але додатково у нас є багато інших систем. Для нас зараз пріоритетом залишається мінімізація переходів між інтерфейсами систем – ми прихильники безшовної інтеграції та отримання всіх необхідних даних в одному вікні. Так і виникла потреба інтегрувати облікову систему з сервісом API Contr Agent від Ліга:Закон.
Ми рекомендуємо інтеграцію таким компаніям:
- c великим потоком нових партнерів і клієнтів (франчайзі, рітейл і т.д.);
- ІТ компаніям, у яких багато підрядників, в тому числі ФОП;
- великим холдингам і корпораціям;
- бізнесу і фінансовим установам, у яких свої департаменти безпеки;
- з міжнародними інвестиціями та тим, для яких дуже важлива позитивна репутація контрагента.
Переваги продукта
Автозаповнення даних
При створенні контрагента в обліковій системі через функцію CONTRAGENT, Вам достатньо ввести код суб’єкта або їх список (пакет) і автоматично створюються картки, та заповнюються дані: найменування, код ЄДРПОУ/ДРФО, дані платника ПДВ, адреса. При створенні контрагента через сервіс ЛІГА CONTRAGENT, також проводиться запис в довідник «Дані контрагентів з сервісу ЛІГА» в розділі «Досьє контрагента».
Регулярне оновлення
Натиснувши тільки одну Кнопку «Оновити дані Ліги», тут же у Вас актуалізується інформація по контрагенту або створюється новий запис, якщо він був відсутній. При зміні, наприклад, назви контрагента програма Вас сповістить і запропонує зробити вибір: залишити старе або замінити.
Максимум про контрагента
Кнопка «Інформація щодо поточного контрагента» відкриває картку контрагента, в даному вікні міститься інформація з сервісу така, як на знімку нашого інтерфейсу нижче:
Встановлення контролю за контрагентом
З інтеграцією, розробленою iT.Artel, у Вашій обліковці є можливість поставити моніторинг або його зняти. Всі зміни по контрагенту будуть фіксуватися та передаватися користувачеві.
Повідомлення про зміни
Доступно два варіанти отримання повідомлень:
- У разі вибору параметра відправка поштою, користувачеві на пошту буде надходити лист зі звітом про зміну по контрагенту (таблиця в форматі xls). Таблиця містить дві колонки для порівняння: як було і що змінилося.
- Варіант створення завдання для користувача: тоді при зміні у контрагента в сервісі Ліга, буде створене завдання користувачу. У картці завдання, після натискання на кнопку «ЛІГА: ЗАКОН» створюється звіт зі змінами по контрагенту.
Можливості Control.iT
Що таке інтеграція Control.iT?
Програмне рішення, що дозволяє, не залишаючи Вашу облікову систему в розділі “Контрагент”, за кілька хвилин перевірити досьє Вашого партнера, клієнта або конкурента, отримати про нього повну інформацію:
- форму власності;
- основний вид діяльності;
- ПІБ директора;
- контактні дані;
- стан підприємства;
- оголошення про банкрутство;
- судові рішення, в яких згадано контрагента;
- податковий борг підприємства;
- інформація про планові перевірки;
- аналітику фінансової благонадійності контрагента;
- інформацію про санкції, введені відносно нього.
Система дає можливість поставити будь-яке підприємство під Ваш моніторинг: будете отримувати оперативну інформацію про події, пов’язані з банкрутством або судовими рішеннями щодо обраних контрагентів, на пошту і/або в інтерфейсі Вашої обліковки. Основне завдання інтеграції сервісу «ЛІГА CONTRAGENT» і вашим профілем системи – можливість перевіряти валідність даних про контрагента, автоматично створювати контрагента в BAS. Заповнювати всі доступні дані, автоматично повідомляючи Вам про всі зміни щодо контрагента, якщо він стоїть на моніторингу.
Які основні функції конфігурації?
- Перевірка коректності заповнення полів контрагента – є можливість зіставити значення заданих полів між Вашою обліковою та «CONTR AGENT». При необхідності оновити дані контрагента, створеного раніше у Вашій системі.
- Створення нового контрагента – пошук контрагента ЄДРПОУ, ІПН, найменування та автоматичне створення контрагента в базі 1С:Підприємство або BAS при знаходженні. Розроблено можливість пошуку списком.
- Управління списком моніторингу – постановка або зняття контрагента з відстеження.
- Показує Вам повну та актуальну інформацію по контрагенту або партнеру, якщо він стоїть на моніторингу.
- Видає інформацію про тарифні плани Ліга «CONTR AGENT», доступні для Вашої компанії.
- Надає інформацію про кількість переглядів, згідно з Вашим тарифним планом Ліга «CONTR AGENT».
Чи можна налаштувати індивідуальні доступи користувачам?
За допомогою інтеграції Ви можете налаштовувати різним користувачам різні права доступу – ролі:
- ставити та знімати з контролю того чи іншого контрагента;
- переглядати інформацію – досьє контрагента.
При налаштуванні інтеграції у вашому профілі системи можна відразу налаштувати певним посадовим особам певні права. Наприклад, головний бухгалтер і фахівець з безпеки Вашої компанії ставить на контроль і моніторить досьє. А ось юрист і бухгалтер по первинним документам тільки відстежує.
Що входить у вартість продукту
За 1 000 грн, без ПДВ Ви отримуєте:
- сам продукт;
- інструкцію з налаштування та підключення;
- консультації по роботі зі стикуванням від розробника iT.Artel протягом усього ліцензійного року.