Fredo Звіт
Сервіс підготовки та подання електронної звітності до контролюючих органів, адміністрування ПДВ для юридичних та фізичних осіб підприємців.
Він працює 24/7, забезпечений захистом конфіденційності інформаційних даних, виключає несанкціонований доступ і виправлення. Для роботи у FREDO Звіт обов’язково потрібно мати діючі ключі КЕП будь-якого КНЕДП (колишніх АЦСК).
Сервіс FREDO Звіт можна придбати в складі пакету сервісу FREDO (зв’язка FREDO Звіт і FREDO ДокМен) або ліцензійним користувачам 1С:Підприємство/BAS отримати в складі діючого договору ІТС:Бухгалтерський, РЕТРО, ПРОФ.
Користувач вищезазначених облікових систем безпосередньо зі своєї конфігурації може формувати звітність, відправляти її до контролюючих органів, реєструвати податкові накладні та розрахунки коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, при цьому отримувати квитанції про доставку документа та результати обробки. Може формувати податковий ліміт раз на добу.
У разі використання інших видів систем, можна придбати сервіс FREDO окремо. Перед покупкою є можливість протестувати сервіс в демонстраційному режимі.
Переваги Fredo Звіт
Взаємодія з держорганами
Спрощує взаємодію з державними контролюючими органами в частині подання звітності та реєстрації ПН та РКНН
- розширений комплект регламентованих звітів;
- інтеграція FREDO Звіт з конфігураціями 1С:Підприємство та BAS, що дозволяє працювати одразу з системи;
- подача звітності в електронному вигляді без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»);
- відправка звітів в державні органи ДФС, ПФУ, ДСС, ФСС дистанційно, в зручний для Вас час;
- перенесення даних з програми М.Е.Doc;
- можливо використовувати наявну КЕП, без покупки нового підпису або доплати;
- можливість вести кілька підприємств в одній базі;
- можливість працювати необмеженій кількості користувачів в мережевій версії.
Функціональні можливості
FREDO Звіт це
- формування та подача звітності в держоргани: ДФС, ПФУ, ДСС, ФСС;
- реєстрація та перевірка податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів, обмін податковими накладними з контрагентами;
- перевірка заповнення звітів (за допомогою вбудованої, автоматичної валідації даних), друк і збереження документів на електронних носіях;
- відправка звітів до контролюючих органів дистанційно за допомогою інтернету з отриманням квитанцій про доставку;
- шифрування та підпис документів кваліфікованим електронним підписом (КЕП, в минулому – ЕЦП);
- отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- пакетна обробка документів.
Системи, в які інтегрований
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Бухгалтерія. КОРП;
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- Бухгалтерія для України;
- Зарплата і управління персоналом для України;
- Управління невеликою фірмою для України;
- Зарплата і Управління Персоналом для України;
- Управління торговим підприємством для України;
- Управління торгівлею для України;
- Управління виробничим підприємством для України;
- Бухгалтерія сільськогосподарського підприємства для України;
- Управління сільськогосподарським підприємством для України;
- Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами;
- Бухгалтерія будівельної організації;
- Бухгалтерський облік для України;
- Зарплата + Кадри для України;
- Виробництво + Послуги + Бухгалтерія для України;
- Бухгалтерія + Торгівля + Склад + Зарплата + Кадри для України.
Список конфігурацій, в яких реалізовано FREDO Звіт постійно поповнюється новими рішеннями, для уточнення можете звернутися до наших фахівців. Ми із задоволенням допоможемо!