FREDO ДокМен – впровадження документообігу з контрагентами
Сервіс для електронного обміну юридично значущими первинними документами з контрагентами.
Він інтегрований в системи 1С:Підприємство та BAS і забезпечує бухгалтерський електронний документообіг: обмін рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо зі своєї системи без створення зовнішніх файлів. При використанні додатково FREDO Звіт можливий також й обмін податковими накладними.
FREDO ДокМен надає можливість працювати в режимі 24/7 за допомогою віддаленого доступу, дані захищені, можливе використання ключів КЕП всіх КНЕДП (колишніх АЦСК).
При покупці ліцензійних облікових систем 1С:Підприємство/BAS і при чинному договорі ІТС, сервіс FREDO ДокМен йде в комплекті тарифних пакетів ІТС: FREDO, Бухгалтерський, РЕТРО, ПРОФ.
Переваги
Дотримання концепції бізнесу "без паперів" з повним захистом і контролем
Сервіс зовнішнього електронного документообміну FREDO ДокМен значно економить часові та фінансові ресурси, позбавляючи від необхідності роздруковувати та відправляти контрагентам бухгалтерські документи в паперовому вигляді.
- Будьте впевнені в справжності документа – документ шифрується та підписується КЕП (ЕЦП).
- Контролюйте процес обміну е-документами на всіх етапах – статус проходження електронного документа відображається в інтерфейсі.
- Економте кошти і час – відмовтеся від друку та відправлення документів поштою.
- Зробіть свій офіс ергономічним – звільніть приміщення від паперових архівів, отримайте більше місця, залишивши необхідний мінімум принтерів і ксероксів.
- Підвищіть ефективність бізнес-процесів – скоротіть час на відправку документів і зменшіть ручну працю.
- Отримайте єдину інтегровану систему складання первинки, обміну документами в електронному вигляді, подання звітності та адміністрування ПДВ (3 в 1 в пакеті ІТС “FREDO” вигідніше, ніж поодинці) – працюйте зручно в єдиному інтерфейсі.
- Безшовний обмін е-документами з контрагентами, партнерами та клієнтами через уніфіковану платформу ПТАХ. Тобто, незалежно від того, яка у одержувача документа програма для ЕДО: FREDO ДокМен, FlyDoc, M.E.Doc, СОТА – Ви зможете відправляти та отримувати підписані документи.
Функціональні можливості
FREDO ДокМен це
- створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в програмі;
- завантаження первинних документів з сервісу FREDO ДокМен в типові конфігурації 1С:Підприємство та BAS натисканням однієї кнопки, без використання проміжних файлів і додаткових обробок;
- підписання е-документів за допомогою КЕП (ЕЦП), токенів, шифрування та відправка документів контрагентам;
- відправка-отримання електронних документів від контрагентів, що використовують сервіс FREDO ДокМен, M.E.Doc, СОТА, FlyDoc;
- підтримка роботи з КЕП (ЕЦП) всіх основних кваліфікованих постачальників електронних довірчих послуг (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними КЕП від Державної податкової служби України;
- можливість імпорту в програму файлів будь-якого формату (.xls/xlsx, .pdf, .dbf, .xml і т.д.) для підписання КЕП і відправки на будь-які адреси електронної пошти, а також підписання та шифрування файлів будь-якого формату та відправка їх контрагентам, які використовують FREDO ДокМен і M.E.Doc – модуль «Довільне Підписання»;
- пакетна робота з документами.
Відеоогляд функціональних можливостей на нашому офіційному каналі за посиланням. Підпишіться та будьте в курсі актуального контенту.
Системи, в які інтегрований FREDO ДокМен
- BAS Бухгалтерія;
- BAS Комплексне управління підприємством;
- BAS ERP;
- BAS Управління холдингом;
- BAS Управління торгівлею;
- BAS Роздрібна торгівля;
- BAS Малий бізнес. ПРОФ;
- BAS АГРО. ERP;
- BAS Будівництво. Бухгалтерія;
- Бухгалтерія для України;
- Управління торговим підприємством для України;
- Управління торгівлею для України (редакція 2.3);
- Управління невеликою фірмою для України;
- Управління виробничим підприємством для України;
- UA-Бюджет;
- Управління сільськогосподарським підприємством для України;
- Підрядник будівництва 4.0 Керування фінансами (редакція 1.2, редакція 2.0);
- Бухгалтерія будівельної організації (редакція 1.2, редакція 2.0).
Список конфігурацій постійно поповнюється новими рішеннями, для уточнення можете звернутися до наших фахівців. Ми із задоволенням Вам допоможемо!
Умови та варіанти придбання
- Придбати сервіс на термін від 1 до 12 місяців може будь-який офіційний користувач програм для автоматизації бізнесу на умовах ліцензії для юридичної особи або ФОП.
На один реєстраційний номер програми для автоматизації бізнесу (крім клієнтських ліцензій) можна оформити тільки одне основне підключення до сервісу «FREDO ДокМен». При необхідності підключення декількох організацій до сервісу «FREDO ДокМен», облік для яких ведеться за допомогою однієї програми, слід оформити додаткове підключення до сервісу «FREDO ДокМен» для кожної організації.
- Клієнтам діючих договорів ІТС ПРОФ (платний або пільговий) або річна передплата на пакет «Бухгалтерський» – доступ до сервісу «FREDO ДокМен» надається автоматично.
- Пакет сервісів FREDO ( «FREDO Звіт» та «FREDO ДокМен») можна придбати за окрему плату будь-якому офіційному користувачеві програм для автоматизації бізнесу.