BAS УПРАВЛІННЯ ТОРГІВЛЕЮ – АВТОМАТИЗАЦІЯ ПРОЦЕСІВ
Якщо Ваша компанія займається торговельною діяльністю або являє собою торговий дім виробничої компанії, то для автоматизації управлінського та оперативного обліку рекомендуємо використовувати саме програму «BAS Управління торгівлею» (УТ). Рішення дозволяє збільшити продуктивність праці багатьох служб підприємства, працювати з оперативною інформацією, яка відображає поточний стан операційної діяльності, швидко та в зручній формі отримувати звіти для прийняття рішень на різних рівнях.
Програма BAS Управління торгівлею оптимізована для вирішення завдань дистрибуції (в компанії, де є мережа своїх партнерів/дилерів), враховує необхідність організувати роботу частини працівників віддалено через Інтернет, враховує потребу в розподілі клієнтської бази клієнтів і партнерів, наявність виділених або бажання виділити групи партнерів і працювати з ними по сталих бізнес-процесах продажів з постійними умовами продажу. Рішення дає можливість чітко контролювати роботу менеджерів з продажу. BAS Управління торгівлею дозволяє автоматизувати роботу компанії з роздрібними мережами і торговими представниками.
Для ведення бухгалтерського обліку та розрахунку заробітної плати призначені програми серії BAS Бухгалтерія. Система управління торгівлею в своєму функціоналі включає підсистему обміну з конфігураціями для бухгалтерії.
Переваги системи
Дозволяє автоматизувати наступні бізнес-процеси:
- планування та план-фактний аналіз продажів і закупівель;
- управління продажами (CRM);
- управління поставками (SRM);
- управління складами (WMS) зокрема комірчасте (адресне) зберігання та ордерна схема складського документообігу;
- управління відносинами з постачальниками та замовниками (SRM);
- управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM);
- управління замовленнями покупців та внутрішніми замовленнями підрозділів;
- самообслуговування клієнтів через web інтерфейс;
- управління роботою торгових представників;
- обробка претензій;
- управління грошовими коштами, зокрема формування платіжного календаря;
- облік і аналіз комерційних витрат;
- управління взаєморозрахунками з замовниками, постачальниками та підзвітними особами;
- управління ціноутворенням і гнучке налаштування систем лояльності;
- інтеграція з торговим обладнанням;
- моніторинг і аналіз ефективності торгової діяльності.
Гнучкість програми
Продукт розроблений на сучасній платформі лінійки програмних продуктів BAS, тому Управління торгівлею легко розвивати та масштабувати. Типовий функціонал дозволяє налаштувати безшовну інтеграцію з наступними системами:
- з конфігурацією BAS Бухгалтерія: Базова, КОРП, ПРОФ;
- з конфігурацією BAS Роздрібна торгівля;
внутрішній ЕДО – BAS Документообіг КОРП.
Функціональні можливості
Планування
Ви зможете планувати обсяги продажів і закупівель в кількісних і сумарних показниках, обсягах збору (розбирання) в кількісних показниках, а також виконувати асортиментне планування продажів. Планування продажів здійснюється за окремим складом або за форматом магазину (складу), по менеджерам, по клієнтах і угодами з клієнтами. План продажів фіксується на певний період часу із заданою періодичністю: тиждень, декада, місяць і т.д. Програма надає звіти для план-фактного аналізу виконання планів усіх видів.
CRM і маркетинг
В системі можна встановлювати типові умови продажів, застосовувати їх до різних сегментів партнерів (оптові клієнти, дистриб’ютори, мережеві магазини тощо). BAS Управління торгівлею надає можливість:
- працювати з необмеженою кількістю клієнтів;
- формувати цінові (ціни та знижки) та фінансові (валюта, графік, форма оплати, порядок розрахунків) умови;
- встановлювати логістичні умови (склад відвантаження, термін поставки);
- інше (організації, оподаткування, сегменти клієнтів, сегменти номенклатури і т.д.).
Продажі
- планування та план-фактний аналіз продажів;
- управління продажами (включно з оптовою, роздрібною та комісійною торгівлею);
- управління поставками;
- управління відносинами з постачальниками та замовниками;
- управління замовленнями покупців і внутрішніми замовленнями підрозділів;
- самообслуговування клієнтів через web інтерфейс;
- управління діяльністю торгових представників;
- обробка претензій;
- інтеграція з торговим обладнанням;
- моніторинг і аналіз ефективності торговельної діяльності.
За допомогою різних звітів можна проводити порівняльний аналіз роздрібних продажів товарів в різних торгових точках, аналізувати оптимальний запас товарів в них.
Закупівлі
- планування та план-фактний аналіз закупівель;
- підбір постачальників товарів;
- відображення різних умов закупівель;
- підтримка різних схем прийому товарів від постачальника;
- формування варіантів замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- коригуватиння й закриття замовлень постачальникам;
- моніторинг цін постачальників;
- оформлення поставки товарів;
- складання графіків поставок і графіків платежів;
- коригування надходжень і повернення постачальникам.
Управління торговими представниками
У програмі реалізована функціональність з управління торговими представниками (торговими агентами): закріплення клієнтів за агентами, призначення графіка відвідування, планування відвідувань клієнтів, формування детальних завдань зі збору замовлень і вирішення інших довільних питань. За результатами відпрацьованих завдань в інформаційній базі можуть бути автоматично створені замовлення клієнтів.
Склад і доставка
- управління залишками товарів в різних одиницях виміру на безлічі складів;
- ведення окремого обліку власних товарів, товарів, прийнятих і переданих на реалізацію;
- ведення ордерних, комірчастих складів, автоматизація роботи комірників по підбору і розміщенню товару за допомогою терміналів зборів даних;
- можливість задавати довільні характеристики товарів (колір, розмір, інші);
- ведення за податковим кодом (код УКТЗЕД, КВЕД, ознака імпортного товару) і номеру ВМД;
- оформлення операцій зборки/розбирання товарів;
- ведення серійного обліку та облік термінів придатності;
- резервування товарів.
Відомості про складські запаси можуть вводитися в інформаційну систему з деталізацією до рівня: характеристик товарів (колір, розмір, габарити …), серійних номерів і строків придатності товару.
Програма дозволяє автоматизувати процес доставки продукції клієнтам, а також процес доставки товарів при їх переміщенні між складами. У BAS Управління торгівлею доставка товарів може здійснюватися як власним транспортом, так і перевізниками. Всі завдання на перевезення формуються з урахуванням зони доставки, порядку адресної доставки, а також з урахуванням вантажопідйомності транспортного засобу.
Фінансовий результат і контролінг
Фінансовий результат визначається шляхом зіставлення витрат з отриманими доходами. У програмі реалізований повний контур обліку фінансових результатів, який включає в себе наступні напрямки:
- Облік виручки і собівартості продажів.
- Облік доходів і витрат.
- Розподіл витрат на собівартість товарів.
- Розподіл доходів і витрат на напрямки діяльності.
- Облік фінансових результатів.
- Аналіз доходів, витрат і фінансових результатів.
Система гнучка до налаштування складу показників, алгоритмів їх формування та форм надання, а «приладова панель» керівника виводить різні показники діяльності підприємства. Звіт «Управлінський баланс» – контроль фінансового стану підприємства за статтями активів і пасивів, в цілому по підприємству і з аналітикою по організаціям і підрозділам.
Регламентований облік
У конфігурації доступний облік ПДВ, акцизного податку з роздрібних продажів і Єдиного податку. Так само проводиться автоматичне нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту: за першою подією; по оплаті; по відвантаженню.
Підключення торгового обладнання
Конфігурація “BAS Управління торгівлею” підтримує взаємодію з наступними типами торгового обладнання:
- касові апарати (РРО, ПРРО);
- сканери штрих-коду;
- дисплеї покупця;
- електронні ваги;
- термінали збору даних.
У нас великий досвід роботи з рітейлом, тому ми готові надати весь спектр послуг включно із запуском систем, консультації, підбір оптимального обладнання для ефективної автоматизації ваших бізнес-процесів.
У нас є власна розробка по інтеграції облікової системи з Вчасно Каса. Звертайтеся!
Перехід з 1С:Підприємство
Якщо Ви користувач ліцензійного програмного продукту й у компанії є діючий договір ІТС, то ви можете перейти на BAS Управління торгівлею на умовах пільгового переходу – 300 грн. без ПДВ. Така процедура поширюється на користувачів наступних конфігурацій:
- 1С:Підприємство 8.0. Управління торгівлею для України;
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України (USB);
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України;
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України;
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України;
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України (USB);
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України (USB);
- 1С:Підприємство 8. Управління торгівлею для України.