BAS КУП – АВТОМАТИЗАЦІЯ БІЗНЕС-ПРОЦЕСІВ
BAS Комплексне управління підприємством покриває основні бізнес-процеси, автоматизуючи підприємства різних галузей, незалежно від видів діяльності. Ми його рекомендуємо як ефективний програмний продукт для зростаючого бізнесу – малих і сеедніх підприємств, управлінські процеси яких необхідно ефективно координувати та узгоджувати дії декількох виконавців.
Особливо зручним і інтуїтивно зрозумілим інтерфейс BAS КУП буде для тих, хто вже має досвід роботи з конфігураціями програм попередніх поколінь, наприклад, “1С:Підприємство 7.7. Комплексна поставка” або “1С:Підприємство 8. Управління торговим підприємством”.

Ключові переваги
КУП в порівнянні з іншими системами обліку підприємства
- розроблена на інноваційній технологічній платформі, що дозволяє її легко масштабувати, розвивати та інтегрувати з іншими системами;
- надає можливість ведення та зберігання інформації основних бізнес-процесів в єдиній інформаційній базі;
- в системі реалізована чітка ієрархія прав доступу користувачів до об’єктів системи;
- інтерфейс системи може працювати з використанням тонкого клієнта, веб-клієнта (в «хмарному» режимі).
При покупці Ви додатково отримуєте
- встановлення програми;
- розгортання системи на Вашій інфраструктурі;
- документацію та онлайн інструкції користувачів;
- публікацію web-клієнта, що дозволить Вам працювати за допомогою веббраузера;
- налаштування автоматичної архівації Ваших баз даних – це захист і резервне копіювання;
- 3 місяці використання Fredo-звіт – сервіс для подачі е-звітності за пільговою ціною;
- 3 місяці використання Fredo Докмен – сервіс для е-документообігу за пільговою ціною;
- ІТС ПРОФ – інформаційно-технічну підтримку користувачів і постачання оновлень для систем;
- першочергове налаштування параметрів системи нашим аналітиком.
Функціональні можливості BAS КУП
Бюджетування і планування
- розробка бюджетної моделі з гнучко-налаштованими видами бюджетів та розширеною аналітикою;
- бачення декількох сценаріїв бюджетування;
- формування план-фактного аналізу;
- використання залежних показників і статей оборотів;
- підтримка декількох валют;
- табличні форми введення та коригування;
- можливість узгодження та затвердження бюджету.
CRM і маркетинг
- облік інформації про клієнтів: досьє клієнта, відомості про дзвінки, листи, зустрічі, статус про оформлення угоди та інше;
- оцінювати роботу менеджерів з продажів та відстежувати статуси угод;
- використовувати стратегічний маркетинговий інструмент планування – BCG-аналіз, тощо;
- сегментація клієнтів;
- А-B-C аналіз клієнтів;
- робота з рекламаціями;
- гнучка система смс, e-mail розсилок;
- розсилки за подіями та сегментами;
- маркетингові заходи;
- облік маркетингових заходів;
- робота з системами лояльності: облік бонусів і знижок.
Управління продажами в BAS КУП
- планування продажів, оптові, роздрібні продажі, продажі за допомогою агентів, комісійна торгівля;
- робота з графіками оплат замовлень;
- налаштування воронки продажів;
- управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом;
- відстеження статусу замовлення контрагента (покупець або постачальник), а саме: «не підтверджений», «до оплати», «до забезпечення», «до відвантаження»;
- моніторинг і класифікація простроченої заборгованості по набору параметрів;
- автоматичний контроль ліміту заборгованості;
- інвентаризація взаєморозрахунків;
- формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів;
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди;
- самообслуговування клієнтів;
- управління торговими представниками;
- моніторинг стану процесів продажів;
- імовірнісна оцінка прогнозу продажів;
- роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік);
- робота з асортиментом товару.
Управління закупівлями
- планування на підставі виробництва та нереалізованих замовлень покупців (наскрізний аналіз) з урахуванням запасів товарно-матеріальних цінностей;
- ведення номенклатури та цін постачальників, порівняльний аналіз прайсів постачальників;
- підтримка запасів на підставі методології min/max, статистики, нормам, замовлення, підзамовлення;
- формування графіків поставок;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання, фіксація поставки і постачальників;
- висновок графіків платежів поставок;
- реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами і термінами поставок;
- аналіз потреб складу і виробництва в товарах, готової продукції та матеріалах;
- наскрізний аналіз і установка взаємозв’язків між замовленнями клієнтів і замовленнями постачальникам;
- аналіз і вибір постачальника в залежності від умов, ціни і термінів закупівлі;
- підбір постачальників товару на підставі історії співпраці з ними (надійності, історії поставок, критеріям терміновості).
Управління складом, запасами, доставленням
- складна ієрархічна структура складів;
- ведення ордерних, оптових, роздрібних складів;
- управління адресним складом: осередковане зберігання і топологія складу;
- облік повернення і переміщення між складами;
- внутрішній рух товару;
- внутрішнє споживання запасів;
- серійний облік;
- облік багатооборотної тари;
- управління інвентаризацією товарів;
- ABC/XYZ аналіз запасів і розрахунок прогнозованого попиту;
- розрахунок прогнозованого попиту;
- товари на складах за термінами придатності;
- управління доставкою;
- товарний календар.
Управління виробництвом
- планування виробництва в різних аналітичних розрізах: рік, квартал, місяць, тиждень, день;
- випуск продукції на склад зі списанням матеріалів на собівартість випущеної продукції;
- формування потреби в матеріалах на підставі плану виробництва;
- використання ресурсних специфікацій для ведення матеріальної структури готової продукції.
- планування напівфабрикатів здійснюється на підставі тривалості їх виготовлення;
- облік підсистеми ведеться на підставі документа «ресурсна специфікація», яка є інформаційною карткою матеріальних і трудових ресурсів;
- облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
- оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
- план-фактний аналіз собівартості продукції.
Управління витратами та розрахунок собівартості
- облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному та вартісному вимірі;
- різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається та виконаних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
- розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
- надання даних про структуру собівартості готової продукції.
Управління персоналом і розрахунок заробітної плати
- реєстрація та ведення обліку персональної інформації про співробітників;
- контроль руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
- організація роботи зі штатним розкладом;
- робота з договорами підряду;
- облік відпрацьованого часу із застосуванням різних облікових методів;
- розрахунок заробітної плати персоналу з використанням різних систем оплати праці: погодинної (в тому числі тарифної), відрядної і їх різновидів;
- використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю;
- розрахунок утримань із заробітної плати, в тому числі за виконавчими документами;
- нарахування інших доходів, не пов’язаних з оплатою праці і доходів в натуральній формі;
- проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
- вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань до фонду оплати праці;
- формування регламентованої звітності по заробітній платі як зведеної, так і персоніфікованої;
Управління фінансами
- планування та облік руху грошових коштів, в тому числі формування аналітичної звітності;
- облік кредитів, депозитів і позик;
- автоматизація еквайрингових операцій (безготівкова оплата пластиковими картами);
- інвентаризація банківських рахунків і кас підприємства;
- облік планових надходжень і формування заявок на оплату;
- ведення платіжного календаря.
Моніторинг і аналіз цільових показників (KPI)
- побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників
відстеження досягнення цілей; - моніторинг цільових показників з розшифровкою вихідних даних;
- розширена аналітика фінансових даних за напрямками діяльності підприємства;
- гнучкі та зручні інструменти побудови графічних форм аналітичної звітності.
Регламентований облік
- гнучке налаштування облікової політики та схем оподаткування підприємства;
- формування та подача повного пакету регламентованої звітності;
- автоматичне формування і подання податкових накладних, реєстрація в ЄРПН;
- контроль реєстрації вхідних податкових документів;
- формування внутрішньої бухгалтерської звітності (оборотно-сальдова відомість, картка рахунку, обороти між рахунками, інше);
- автоматичний розрахунок податкового кредиту та податкових зобов’язань.