BAS ERP – комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємств
BAS ERP — комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємств. Це не тільки програмний продукт, ERP (Enterprise Resource Planning) — це методологія для планування (управління) ресурсами підприємства. Її функціональні можливості дозволяють охопити всі види ресурсів: людські, фінансові та матеріальні. BAS ERP – система нового покоління, яка автоматизує бізнес-процеси великих підприємств з великою кількістю робочих місць та складним циклом виробництва.
Коли масштабування бізнесу випереджає його цифрову трансформацію, стануть відчутні слабкі місця компанії. Якщо працівники на місцях знають, як відбувається виробничий процес на пам’ять, тому що роблять так роками, або працівник складу пам’ятає кожну комірку зберігання товарів (якщо склад не автоматизований), це не означає, що на підприємстві стабільно функціонують бізнес-процеси. Це означає, що, якщо співробітник піде з роботи чи захворіє, така імпровізована “система” виробництва або зберігання, пущена на самотік, розсипеться або зупиниться зовсім. Сповільниться масштабування бізнесу, буде складно вводити нового співробітника на посаду, а пошук на складі без відповідальної особи забере час та нерви. Тоді ваше підприємство точно відчує відсутність автоматизації бізнес-процесів компанії — формалізованих, прописаних технологічних процесів виробництва.
Якщо бізнес хоче вижити за умов постійно змінюючогося бізнес-контексту, утримати і примножити свою частку на ринку, він має здійснити цифрову трансформацію. Її мета — підвищити ефективність роботи співробітників та підприємства. Це вимагатиме переосмислення методів організації, планування та управління трудовими ресурсами за допомогою сучасних технологій, таких як BAS ERP — комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємства.
Аналітика даних відбувається в єдиній системі, що допоможе вам бути “над ситуацією” — одночасно охопити процес та результат роботи різних відділів та функціональних сфер діяльності підприємства. Якісна аналітика та чітко налаштовані, а отже такі, якими можна керувати, бізнес-процеси забезпечують сталий розвиток компанії.
Що сигналізує про те, що вашому бізнесу потрібна ERP-система
Перш ніж автоматизація бізнес-процесів компанії стане для вашого бізнесу реальністю і рішення про впровадження ERP-системи прийде, як “На старт, увага, марш!”, ви почуєте чотири основні сигнали вашого бізнесу про те, що настав час впроваджувати комплексну систему автоматизації, це:
- брак даних для аналітики та прийняття ефективних управлінських рішень — це гальмуватиме зростання компанії;
- технології, якими ви користуєтесь несумісні між собою і погано інтегруються: ви помічаєте, наприклад, що нова система управління персоналом погано поєднується зі старим бухгалтерським програмним забезпеченням та ускладнює спільну роботу персоналу;
- ви втрачаєте клієнтів через те, що ваша нинішня система (або її відсутність) не відповідає їх очікуванням — через негативний користувацький досвід з’являються скарги на обслуговування. Ви також можете втратити співробітників, якщо вони не отримують ефективні та сучасні цифрові інструменти для роботи;
- системи, які ви використовуєте, застарілі та складно адаптуються до оновлюючихся вимог (законодавства або запитів клієнтів).
BAS ERP — комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємств. Основний принцип ефективного впровадження та подальшого функціонування ERP-системи — створити не суму окремих програмних рішень та технологій, а поєднати їх у цілісну систему з потенційним синергетичним ефектом.
Переваги застосування системи BAS ERP
Гнучкість системи дозволяє реалізовувати стратегії розвитку бізнесу в різних векторах: BAS ERP забезпечує автоматизацію електронного документообігу на підприємстві, управління персоналом, виробництвом, складськими запасами, витратами та продажами, включає модуль для побудови маркетингу взаємовідносин — CRM. Вона відноситься до сучасних ERP систем, повністю адаптована для України та створена на основі кращих міжнародних та вітчизняних практик управління бізнесом.
BAS ERP створює єдиний інформаційний простір для управління діяльністю компанії та поєднує в собі: фінансовий менеджмент, підсистему бюджетування, моніторинг та аналіз показників діяльності, бухгалтерський та податковий облік, розрахунок зарплати та собівартості, ведення звітності згідно з МСФЗ.
Ефективність ERP-системи та цифрової трансформації в цілому залежить не тільки від того, наскільки якісно буде здійснена автоматизація бізнес-процесів компанії, а й від готовності власника бізнесу та співробітників — основних користувачів системи до змін. Чим менше опору з боку персоналу викликатиме впровадження, тим більш ефективним інструментом управління підприємства стане ERP-система. Потрібно докласти зусиль до навчання співробітників використовувати можливості програмного забезпечення. Але внесок у розвиток потенціалу персоналу у взаємодії з системою BAS ERP окупиться підвищенням ефективності роботи компанії: збільшенням прибутку, скороченням витрат та підвищенням конкурентоспроможності компанії.
Необхідно зрозуміти, що грамотно вирішити більшість проблем підприємства і вийти на новий рівень розвитку можливо тільки за рахунок переведення бізнесу на більш прогресивну модель і якісно вищий рівень управління. Вирішення цієї задачі і стоїть перед впровадженням системи BAS ERP — комплексна автоматизація бізнес-процесів підприємств.

Переваги BAS ERP
Більше, ніж облікова система
На відміну від рішень попередніх поколінь, BAS ERP дозволяє здійснювати комплексне планування та бюджетне управління підприємством в рамках єдиної інформаційної системи.
Економічно вигідно
У порівнянні з іноземними аналогами: SAP, Microsoft Dynamics, Navision та подібними – BAS ERP надає краще співвідношення ціна-якість як при придбанні ліцензій, так й у впровадженні проекту автоматизації і подальшому володінні системою. Користувач отримує максимум функцій за мінімум грошей.
Понад 220 впроваджень
З моменту виходу продукту на український ринок членами САБ по всій Україні вже здійснено понад 220 впроваджень на вітчизняних підприємствах.
Відповідність Законодавству
Лінійка програмних продуктів BAS повністю адаптована під особливості українського обліку та реалії українського бізнесу. BAS ERP є єдиною системою рівня Enterprise, повністю відповідають законодавству України. Вендор постійно відстежує зміни в нормативних актах і своєчасно випускає актуальні для бізнесу та користувачів оновлення, які дозволяють оперативно реагувати на зміни.
Багатофункціональність та гнучкість
Типовий функціонал BAS ERP дозволяє вирішувати різноманітні завдання управління та обліку без необхідності модифікації системи з метою зміни програми під потреби конкретного підприємства. Система дуже гнучка в налаштуванні, має інтуїтивно зрозумілий інтерфейс і зручне юзабіліті, реалізована на платформі з відкритим кодом і дозволяє здійснити будь-які індивідуальні доопрацювання в разі необхідності. Крім програмного продукту BAS ERP зі стандартним функціоналом існує безліч окремих модулів і галузевих рішень, які дозволяють розширювати поточний функціонал і адаптувати систему під галузеві особливості Вашого бізнесу.
Для великої кількості одночасно працюючих користувачів
Програма адаптована для роботи з великою кількістю користувачів. Дозволяє будувати складні інформаційні системи, оскільки підтримує технологію розподілених інформаційних баз (РИБ) і технологію побудови клієнт-серверної архітектури.
Інтеграція з системами сторонніх розробників
Програма може бути легко інтегрована з безліччю зовнішніх систем: електронними комерційними майданчиками (prom.ua, rozetka.ua), СЕД (Вчасно, FlyDoc, Fredo), системами здачі електронної звітності (Fredo, M.E.Doc), IP-телефонією (Binotel, Miko і т.д.), CRM (Bitrix, Amocrm), e-mail і sms розсилками (Viber і т.д.).
Мобільний клієнт
BAS ERP підтримує можливість роботи на мобільних пристроях з використанням мобільного клієнта.
Детальніше про систему
Кому підходить BAS ERP?
Компаніям які йдуть в ногу з часом, вважають себе сучасними та технологічними.
Для середнього та великого бізнесу
Підтримує автоматизацію управлінських завдань, а також питань, пов’язаних з обліком, контролем, плануванням і бюджетуванням Вашого підприємства. BAS об’єднує різні підрозділи (служби) дає їм можливість оперативно вирішувати завдання, пов’язані з їх діяльністю. Це істотно піднімає рівень ефективної діяльності компанії в цілому та співробітників окремо, спрощує їх взаємодію.
Наші клієнти, які використовують ERP рішення BAS, працюють в наступних галузях: текстильне виробництво, виготовлення меблів, автомотів, оптова та роздрібна торгівля. Дана ERP система використовується в логістиці та ритейлі. Також реалізовано галузеве рішення BAS ERP для будівельної компанії та агробізнесу. Висновок: повноцінна B2B ERP, B2C і ecommerce система.
ERP для виробничих компаній
Особливу увагу при розробці цього нового продукту було приділено функціональним можливостям для підприємств зі складним багатопередільним виробництвом, в тому числі з технічно складним виробництвом.
Більш докладно про функції читайте в перевагах, але якщо говорити про практичний досвід і факти, то серед наших клієнтів, які користуються BAS ERP: текстильне виробництво, виготовлення меблів, виробництво одягу, виготовлення міжкімнатних дверей.
Для компаній, які ведуть облік за МСФЗ
Крім основного функціоналу ERP і CRM передбачена можливість ведення міжнародного фінансового обліку та складання звітності за стандартами МСФЗ. Це стане в нагоді зокрема для компаній, у яких батьківська організація вимагає звітність за стандартами МСФЗ.
Керівникам і ТОП-менеджменту компанії
- система дозволяє оперативно оцінювати ключові показники діяльності – “охопити весь бізнес одним поглядом”;
- своєчасно виявляти відхилення від плану, негативну динаміку та точки росту;
- розшифровувати показники з деталізацією за окремими господарськими операціями;
- забезпечує єдиним підходом до оцінки фінансових результатів діяльності підприємства (погляд в минуле) та аналізу ефективності прийняття рішень на основі планових даних (оцінка майбутнього).
Функціональні модулі BAS ERP
Бюджетування та планування
- налаштовувані види бюджетів і розширена аналітика;
- моделювання сценаріїв;
- управління бюджетним процесом;
- підтримка декількох валют;
- табличні форми введення та корегування;
- економічний прогноз;
- аналіз досягнення планових показників;
- складання зведеної звітності за результатами моніторингу;
- розширений фінансовий аналіз.
CRM і маркетинг
- формування стратегії відносин з партнерами;
- бізнес-процеси організації взаємодії з клієнтами;
- досьє клієнта, партнера;
- картки лояльності, аналіз лояльності клієнтів;
- претензійна робота;
- моніторинг виконання угод;
- BCG-аналіз;
- розширений аналіз показників роботи менеджерів.
Керування продажами
- управління ефективністю процесів продажів і угод з клієнтом;
- воронка продажів;
- формування прайс-листів з інформацією про залишки товарів;
- використання регламентованих процесів продажів, бізнес-процеси управління складними продажами;
- розширене управління замовленнями клієнтів, типові та індивідуальні правила продажу, угоди;
- самообслуговування клієнтів;
- управління торговими представниками;
- моніторинг стану процесів продажів;
- імовірнісна оцінка прогнозу продажів;
- роздільний облік по партнерам (управлінський облік) і контрагентам (регламентований облік);
- автоматичний контроль ліміту заборгованості;
- інвентаризація взаєморозрахунків.
Управління закупівлями
- оперативне планування закупівель на підставі планів продажів, планів виробництва та невиконаних замовлень покупців;
- оформлення замовлень постачальникам і контроль їх виконання;
- реєстрація та аналіз виконання додаткових умов по договорах з фіксованими номенклатурними позиціями, обсягами та термінами поставок;
- підтримка різних схем прийому товарів від постачальників, в тому числі прийом на реалізацію та отримання давальницької сировини і матеріалів;
- оформлення невідфактурованих поставок з використанням складських ордерів;
- аналіз потреб складу та виробництва в товарах, готової продукції та матеріалах.
Складське господарство та управління запасами
- складна ієрархічна структура складів;
- управління комірчастим складом;
- відокремлений облік за замовленнями – резервування потреб;
- мобільні робочі місця працівників складів;
- облік багатооборотної тари;
- управління інвентаризацією товарів;
- статистичний аналіз запасів, зберігання результатів ABC/XYZ аналізу;
- розрахунок прогнозованого попиту;
- товари на складах за термінами придатності;
- товарний календар.
Управління виробництвом
- опис виробничих процесів виготовлення виробів (ресурсні специфікації).
- візуалізація структури виробів;
- управління деталізацією опису необхідних для виробництва ресурсів (маршрутні карти);
- інтервальне планування та методика “Барабан – Буфер – Мотузка”;
- параметричне забезпечення потреби в номенклатурі;
- три рівня планування виробництвом, консолідація потреб в продукції, головний і локальний диспетчер;
- планування по “вузьким” місцях виробництва;
- поопераційне планування MES/APS;
- прогнозування ходу виробничого процесу;
- управління пріоритетом замовлень на виробництво;
- оцінка доступності обладнання та матеріальних ресурсів всередині інтервалу;
- диспетчеризація виробництва на міжцеховому та внутрішньоцеховому рівнях;
- розширений контроль забезпечення виробництва ресурсами;
- облік часу транспортування та простеження ТМЦ;
- гнучке перепланування;
- розширений облік вироблення співробітників.
Управління витратами та розрахунок собівартості
- дозволяє організувати контроль за матеріальними потоками та споживанням ресурсів, що забезпечують виробничу, управлінську та комерційну діяльність підприємства;
- облік витрат і розрахунок собівартості продукції виконується на основі даних оперативного обліку;
- облік фактичних витрат підприємства за видами діяльності в необхідних розрізах в натуральному та вартісному вимірі;
- оперативний кількісний облік ресурсів у незавершеному виробництві;
- облік фактичних залишків незавершеного виробництва на кінець звітного періоду в необхідних розрізах;
- різні способи розподілу витрат на собівартість продукції, що випускається і виконуваних робіт, на виробничі витрати, напрямки діяльності, на витрати майбутніх періодів;
- розрахунок фактичної собівартості випуску за період;
- надання даних про структуру собівартості випуску;
- розрахована собівартість може бути деталізована до обсягу вихідних витрат незалежно від кількості переділів виробничого процесу.
Кадри та зарплата
- проведення взаєморозрахунків з персоналом в готівковій та безготівковій формі, управління заборгованістю по співробітниках;
- аналіз нарахованої заробітної плати з використанням внутрішньої аналітичної звітності;
- отримання уніфікованих звітних форм;
- вирахування регламентованих законодавством податків і відрахувань з фонду оплати праці;
- формування регламентованої звітності по заробітній платі як зведеної, так і персоніфікованої;
- електронний обмін з податковими органами.
Моніторинг і аналіз показників діяльності
- побудова ієрархічної моделі цілей і цільових показників;
- створення різних варіантів показників з можливістю порівняння;
- моніторинг цільових показників з розшифровками вихідних даних;
- розширений аналіз фінансових результатів за напрямками діяльності;
- різноманіття графічних форм аналітичних звітів;
- доступ з мобільного пристрою (планшет, смартфон) – монітор ефективності.
Управління фінансами
- облік кредитів, депозитів і позик;
- еквайринг (платіжні картки);
- гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря;
- аналітична звітність по руху грошових коштів;
- відкладене відображення проводок в обліку;
- прив’язка проводок до документів без трансформації;
- створення документів за типовими операціями;
- аудіювання даних;
- реєстрація нефінансових показників;
- генератор фінансових звітів;
- представлена налаштована методична модель: план рахунків, шаблони проводок, фінансові звіти за МСФЗ;
- акти господарської діяльності фіксуються документами оперативного обліку, в фінансовому обліку формуються проводки як за принципами національних стандартів, так і за МСФЗ, відсутнє подвійне введення даних.
- існує можливість формування статей звітності за МСФЗ способом трансформації проводок, зроблених за принципами національних стандартів бухобліку.
Регламентований облік та МСФЗ
- зручний функціонал для автоматизації бухгалтерського та податкового обліку, включно з підготовкою обов’язкової (регламентованої) звітності в організації відповідно до чинного національного законодавства;
- підтримує бухгалтерський і податковий облік діяльності організацій з відокремленими підрозділами як виділеними, так і не виділеними на окремий баланс;
- відправка звітності через Інтернет.
Організація ремонту
- ведення обліку об’єктів ремонту;
- класифікація об’єктів ремонту за ознаками спільності складу паспортних характеристик, показників напрацювання, видів ремонту, режимів експлуатації;
- відстеження стану об’єктів ремонту, а також приналежність і розташування;
- висновок даних про напрацювання та виявлені дефекти в процесі експлуатації об’єктів ремонту;
- реєстрація дефектів в журналі дозволяє проводити аналіз і організовувати проведення планових та позапланових ремонтних заходів.
Порівняння BAS ERP з КУП та УТ
На які критерії потрібно звертати увагу при виборі ERP системи?
- Потреби Вашої компанії
- Масштабованість
- Інтегрованість
- Підтримка
- Вартість ERP системи та доп. витрати
Більш детально про ці критерії читайте тут.
Чому BAS ERP з iT.Artel?
- 17 років досвіду впровадження
ERP integrator – в першу чергу команда з досвідом впровадження великих і складних проектів. Серед наших успішних проектів також є кейс за підтримки ЄБРР.
За загальноприйнятою думкою успішний проект – це коли реалізовано в строк, бюджет і з заданим функціоналом. Але цього не достатньо. Успішний той проект, процес реалізації та досягнуті результати якого задовольнили, а ще краще – перевершили очікування замовника. Ми працюємо саме так.
На всіх етапах переговорів ми працюємо командою, що складається з програмістів, бізнес-аналітиків, впроваджуванців, а іноді й представників суміжних відділів – це дозволяє максимально охопити процес з усіх боків, побачити те, що не помітно іншим.
Завдяки нашому досвіду та підходу до роботи ми завжди ведемо аналіз реалізованих проектів та активно підтримуємо свою базу знань. Це дозволяє вже заздалегідь не допускати помилок і швидко знаходити рішення складних завдань.
Із задоволенням поділимося нашим портфоліо та кейсами клієнтів, хто вже використовує систему і залишив свої відгуки про BAS ERP.
- Унікальна методика впровадження ведення проекту (проектний підхід)
Наша методика дозволяє оцінити як тимчасові, так і фінансові рамки майбутнього проекту ще до його початку. Тобто вже на перших етапах Ви, як Замовник отримуєте інформацію про цінові межі як проекту в цілому, так і окремо взятих видів робіт по впровадженню BAS ERP на Вашому підприємстві.
- Відкрите впровадження та розробка
Ми в iT.Artel завжди робимо процес впровадження, розробки та супроводу відкритими. Це означає, що, навіть якщо ви захочете тимчасово заморозити впровадження BAS ERP або вести подальшу роботу самостійно, у Вас завжди є така можливість. Ми ніколи НЕ прив’язуємо до себе силою, тільки професіоналізмом і якістю роботи. BAS ERP – багатоплатформеність , гнучкість і підтримка відкритого ПЗ.
- Підтримка, оновлення та супровід
BAS ERP – інноваційний, новий продукт, для нього можливі кілька варіантів супроводу і підтримки:
- стандартний ліцензійний інформаційно-технологічний супровід (ІТС);
- абонентське обслуговування;
- погодинні роботи.
У нашій команді більше 30 сертифікованих фахівців з різних підсистем BAS ERP. Фахівці постійно проходять внутрішнє та зовнішнє навчання, підвищують свій рівень компетенції як в технології запуску системи, так і в предметній області знань.
Отримуйте справжнє задоволення від використання ІТ продукту з якісним супроводом і підтримкою на всіх етапах роботи. Звертайтеся, ми поруч!
Етапи впровадження ERP системи з iT.Artel
Всього в Україні успішно впровадили понад 220 проектів саме з BAS ERP. Це індивідуальний і відповідальний процес. Завдяки нашому досвіду ми вивели основні етапи та стадії впровадження, які обов’язково представимо Вам ще в процесі презентації комерційної пропозиції.
- Уточнення процесів і моделювання.
-
- розгортання програмного забезпечення і демонстрація стандартних можливостей системи;
- уточнення бізнес-процесів (БП) і збір інформації;
- розробка моделі в системі та підготовка звіту з обстеження;
- презентація змодельованого процесу в стандартній функціональності;
- розробка та узгодження концепції проекту;
- планування стадії розробки.
- Розробка програмного забезпечення.
- навчання користувачів формуванню НДІ. Розробка архітектури НДІ і формування НДІ;
- розробка та узгодження технічних рішень по модифікації ПЗ згідно з концепцією проекту;
- розробка архітектури рішень;
- модифікація (доробка) ПЗ;
- тестове перенесення НДІ та дозаповнення довідників;
- проведення тестування та розробка інструкцій по доопрацюванням;
- презентація змодельованого процесу з доопрацьованою функціональністю;
- узгодження переліку додаткових доробок. Формування детального план-графіка запуску системи в експлуатацію.
- Дослідно-промислова експлуатація.
-
- навчання користувачів роботі з функціональністю системи;
- виконання частини щоденної роботи в системі користувачами (тестова експлуатація);
- чистової перенесення НДІ та дозаповнення довідників;
- виконання всієї щоденної роботи в системі (дослідна експлуатація), введення в промислову експлуатацію;
- узгодження переліку додаткових доробок, прийом-передача системи та проектної документації.