АВТОМАТИЗ. ДОКУМЕНТООБІГУ ДЛЯ ВЕЛИКОГО БІЗНЕСУ BAS БУХГАЛТЕРІЯ ПРОФ
BAS БУХГАЛТЕРІЯ. ПРОФ - автоматизація бухгалтерських завдань
Призначений для середніх і великих підприємств, які займаються торгівлею, виробництвом, а також надають різні види послуг. Система дозволяє вести бухгалтерський і податковий облік; формувати і подавати регламентну звітність згідно з нормами законодавства України та має низку корисних функціональних можливостей.
BAS Бухгалтерія ПРОФ – Ваш готовий інструмент для вирішення всіх завдань, що стоять перед бухгалтерською службою підприємства. Якщо Ваша бухгалтерія як супер-герої – повністю відповідає за облік на підприємстві, включаючи, наприклад, виписку первинних документів, облік продажів і багато іншого.
BAS Бухгалтерія ПРОФ для справжніх ПРОФ!

Переваги системи
Зручність та простота
Максимально зручна та комфортна у використанні, з оптимізованим інтерфейсом користувача та можливістю віддаленої роботи через веб-браузер.
Види діяльностей і систем оподаткування
BAS Бухгалтерія дозволяє автоматизувати облік компаній, що здійснюють кілька видів діяльності та мають різні системи оподаткування.
Розділення прав доступу
Керівник підприємства може використовувати інструменти звітності, менеджери з продажу – виписувати рахунки, аналізувати залишки на складах, відстежувати оплати та заборгованості. Для адміністраторів також доступні зручні форми звітів активності користувачів, налаштування доступу до інформації в базі даних, резервне копіювання та відновлення даних.
Стандартні бухгалтерські звіти
Вам буде надано набір стандартних звітів, які дозволяють аналізувати залишки, обороти по рахунках і проводках в різноманітних розрізах. Серед них оборотно-сальдова відомість, шахова відомість, оборотно-сальдова відомість по рахунку, обороти рахунку, картка рахунку, аналіз рахунку, аналіз субконто, обороти між субконто, зведені проводки, головна книга.
Експрес-перевірка коректності обліку
Ви зможете в будь-який момент отримати зведену та детальну інформацію про коректність даних. Всі перевірки об’єднані в групи: положення облікової політики, аналіз бухобліку, операції по касі, облік ПДВ, облік виробничих операцій, визначення фінансових результатів. Звіт про результати експрес-перевірки супроводжується коментарями до кожної виконаної перевірки.
Апгрейд
У разі якщо Вам потрібно масштабувати свій бізнес, Ви з легкістю зможете розширити можливості системи, перейшовши на ту, що покриє необхідні завдання (функції). Незмінним перевагою BAS залишається сучасна платформа, на якій вона розроблена. У продуктовій лінійці BAS вже враховані досвід і інновації, тому перейти на будь-яку з систем (конфігурацій) не складе труднощів.
Перехід с 1С:Підприємство
Якщо Ви користувач зареєстрованого продукту і у компанії є діючий договір ІТС по продуктам:
- 1С:Бухгалтерия 8.0 для Украины;
- 1С:Бухгалтерия 8 для Украины (USB);
- 1С:Бухгалтерия 8 для Украины;
- 1С:Бухгалтерія для України;
- 1С:Бухгалтерия 8 для Украины;
- 1С:Бухгалтерія для України USB;
- 1С:Бухгалтерия для Украины USB;
- 1С:Бухгалтерія 8 для України.
Ви можете перейти на “BAS Бухгалтерія. ПРОФ “на умовах пільгового апгрейда – 300 грн., Без ПДВ.
Функціональні можливості BAS Бухгалтерія ПРОФ
Основні можливості
- Ведення бухгалтерського та податкового обліку.
- Гнучке налаштування параметрів обліку під вимоги бізнесу.
- Ведення багатофірмового обліку в одній базі даних.
- Підтримка наступних схем оподаткування: податок на прибуток, податок на прибуток і ПДВ, єдиний податок, єдиний податок і ПДВ, неплатник.
- Автоматичне формування та здача регламентованої звітності.
- Автоматичне формування та обмін податковими накладними з ЄРПН.
- Підтримка електронного документообігу з постачальниками та покупцями.
- Підтримка інтеграції з клієнт-банками.
- Підтримка інтеграції з реєстрами юридичних і фізичних осіб.
- Розділення прав доступу на рівні ролей користувачів.
- Робота за допомогою web-інтерфейсу.
- Можливість оренди ліцензій і хостингу баз даних.
Банк і каса
- Облік руху та залишків готівкових та безготівкових грошових коштів.
- Валютний облік грошових коштів.
- Формування авансових звітів.
- Формування касової книги.
Продажі
- Оптова та роздрібна торгівля: реалізації товарів і послуг, повернення покупцям, звіти про роздрібні продажі.
- Комісійні продажі.
- Виписка податкових накладних та додатків до податкових накладних.
Закупівлі
- Надходження та повернення товарів.
- Оприбуткування на комісію.
- Вантажні митні декларації.
- Надходження витрат на придбання.
- Облік номенклатури контрагентів.
- Облік доручень.
- Реєстрація вхідних податкових документів.
Взаєморозрахунки з покупцями та постачальниками
- Облік договорів та рахунків фактур.
- Ведення взаєморозрахунків в розрізі договорів або розрахункових документів.
- Ведення валютних взаєморозрахунків.
- Акти звірки взаєморозрахунків.
- Коригування боргу.
Товарний і складський облік
- Облік номенклатури в різних одиницях вимірювання.
- Розрахунок собівартості номенклатури методом FIFO і за середньозваженою вартістю.
- Облік підакцизних товарів.
- Облік кодів УКТЗЕД та ДКПП.
- Гнучке ціноутворення та облік знижок і націнок.
- Переоцінка товарів в роздрібній торгівлі.
- Облік оптових і роздрібних складів.
- Переміщення і комплектація номенклатури.
- Підтримка інвентаризації складських залишків.
- Оприбуткування надлишків і списання недостач.
Виробництво
- Облік виробництва послуг і готової продукції.
- Облік виробництва за давальницькою схемою.
- Передача матеріалів у переробку.
- Зустрічний випуск продукції.
- Специфікації номенклатури.
- Вимоги-накладні.
- Інвентаризація НСП.
ОС і НМА
- Прихід, введення в експлуатацію, переміщення та вибуття ОС і НМА.
- Ремонти та модернізації ОС.
- Переоцінка та індексація ОС.
- Підтримка інвентаризації ОС і НМА.
- Облік подій по ОС і НМА.
- Консервація/розконсервація ОС.
- Розрахунок витрат на поліпшення ОЗ.
- Підтримка нарахування амортизації наступними методами: прямолінійний, виробничий, зменшення залишку, прискорене зменшення залишку, кумулятивний.
Кадровий облік і розрахунок заробітної плати
- Облік кадрових документів: прийом, переміщення, звільнення.
- Облік відряджень.
- Нарахування та виплата заробітної плати.
- Виплата авансів співробітникам.
- Відображення заробітної плати в бухгалтерському обліку.
- Індексація заробітної плати.
- Довідки про доходи (для виплат по соціальному страхуванню, для оформлення субсидій, для розрахунку пенсій, в довільній формі).
- Заяви на застосування пільг по ПДФО.
- Відображення взаєморозрахунків з контрагентами в 1-ДФ.
- Депонування заробітної плати.
- Підтримка використання зарплатних проектів.
- Підтримка виробничих календарів і графіків роботи.
- Автоматичне формування платіжок по податках.
Стандартна звітність системи
- Оборотно-сальдова відомість.
- Оборотно-сальдова відомість по рахунку.
- Аналіз рахунку.
- Картка рахунку.
- Обороти рахунку.
- Аналіз субконто.
- Картка субконто.
- Обороти між субконто.
- Зведені проводки.
- Звіт по проводках.
- Головна книга.
- Шахматка.
- Очікуваний і підтверджений ПДВ закупівель.
- Очікуваний і підтверджений ПДВ продажів.
- Перевірка суми вхідного ПДВ.
- Перевірка суми зобов’язань по ПДВ.
- Книга доходів (єдиний податок).
- Книга доходів і витрат (єдиний податок).
Регламентна звітність
Фінансова звітність
- Бухгалтерський баланс (стандарт № 2).
- Звіт про фінансові результати (стандарт № 3).
- Звіт малого підприємства (стандарт № 25).
- Звіт про рух грошових коштів (стандарт № 4).
- Звіт про власний капітал (Стандарт № 5).
- Примітки до фінансової звітності (форма № 5).
- Звіт малого підприємства скорочений (стандарт № 25).
Податкова звітність
- Декларація про прибуток.
- Декларація про ПДВ.
- Уточнюючий розрахунок ПДВ.
- Декларація по єдиному податку (для юр. Осіб).
- Звіт про суми отриманих пільг в оподаткуванні.
- Декларація про валютні цінності (з довідками).
- Декларація по єдиному податку (для фіз. Осіб).
- Декларація з акцизного податку.
Звітність по фіз. особам
- Форма № 1ДФ.
- Оповіщення про прийом співробітника на роботу.
Звітність до фондів
- Звіт про Єдиний соціальний внесок.
Звіти по статистиці
- Звіт з праці (форма № 1-ПВ).
- Звіт про наявність вакансій (форма № 3-ПН).
- Звіт про прийнятих працівників (форма № 5 = ПН).
- Звіт про кількість співробітників (форма № 6-ПВ).
- Звіт про зайнятість та працевлаштування осіб з інвалідністю (форма № 10-ПОІ).