BAS БУХГАЛТЕРІЯ. КОРП – повна автоматизація бухгалтерського обліку компанії
Комплексний продукт автоматизує основні функції бухгалтерської служби підприємства.
BAS Бухгалтерія. КОРП — бухгалтерське програмне забезпечення для ведення бухгалтерського та податкового обліку, підготовки та реєстрації податкових документів, здачі регламентованої звітності. Містить розширений функціонал в частині нарахування та розрахунку заробітної плати.
Кому підійде
BAS Бухгалтерія. КОРП
Всім, кому потрібен бухгалтерський облік і зарплата в одній системі!
- організаціям, що здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову та роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво та ін.;
- тим, кому потрібен кадровий облік і потужний розрахунок заробітної плати;
- користувачам програм «BAS Бухгалтерія. ПРОФ» і попередніх версій;
- досвідченим користувачам комплексних конфігурацій попередніх поколінь, наприклад, «1С: Підприємство 7.7. Комплексна поставка» або «1С: Підприємство 8. Управління торговим підпріємством», якщо автоматизовані бізнес-процеси функціонували «від вхідних первинних документів до виписки документів на продаж».
Функціональні можливості
Відображення в регістрах бухобліку господарських операцій
- виписка первинних документів по всіх розділах обліку;
- перевірка документів, введених оперативними службами підприємства;
- поділ прав на роботу з документами між бухгалтерським і оперативними службами;
- визначення бухгалтерських рахунків обліку активів і зобов’язань підприємства;
- формування бухгалтерських проводок (відображення в обліку) документів.
Облік торгової діяльності
- автоматизований облік операцій надходження та реалізації товарів і послуг. При продажу товарів виписуються рахунки на оплату, оформляються накладні та податкові накладні. Всі операції по оптовій торгівлі враховуються в розрізі договорів з покупцями та постачальниками;
- для роздрібної торгівлі підтримується як оперативне відображення роздрібної реалізації, так і відображення продажів за результатами інвентаризації. Товари в роздробі можуть враховуватися за цінами покупки або продажу;
- нараховується акцизний податок з реалізації підприємствами роздрібної торгівлі підакцизних товарів;
- автоматизовано відображення повернень товарів від покупця до постачальника;
- підтримка декількох типів цін, наприклад: “оптова”, “дрібнооптова”, “роздрібна,” закупівельна” і т. п.
- виставлення рахунків на оплату, оформлення накладних і актів на продаж товарів і послуг в оптовій торгівлі;
- реєстрація рахунків постачальників, документів надходження товарів і послуг від постачальників;
- передача і прийом товарів на комісію;
- відображення роздрібних продажів.
Облік комісійної торгівлі: автоматизований як щодо товарів, взятих на комісію (у комітента), так і переданих для подальшої реалізації (комісіонерові). Підтримується відображення операцій з передачі товарів на субкомісію. При формуванні звіту комітенту або реєстрації звіту комісіонера можна відразу зробити розрахунок і відобразити утримання комісійної винагороди.
Складський облік
- По складах можна вести кількісний або кількісно-сумовий облік. У першому випадку оцінка товарів і матеріалів для цілей бухгалтерського обліку не залежить від того, з якого складу вони отримані, тож, складський облік можна відключити, якщо в ньому немає необхідності.
- Реєстрація даних інвентаризації, які автоматично звіряються з даними обліку. На підставі інвентаризації виявляються надлишки та списуються недостачі;
- Для кожного складу може бути визначена матеріально відповідальна особа. Однак для одного складу може бути призначена одна відповідальна особа; історія призначень відповідальних осіб зберігається. Інвентаризацію запасів можна зробити як за складом, так і по матеріально відповідальній особі.
Облік виробничої діяльності
- виробництво готової продукції та напівфабрикатів, надання послуг виробничого характеру;
- автоматизований розрахунок собівартості продукції та послуг, що випускаються основним і допоміжним виробництвом, облік переробки давальницької сировини. Протягом місяця облік випущеної готової продукції ведеться за плановою собівартістю. В кінці місяця розраховується фактична собівартість випущеної продукції та наданих послуг.
- реєстрація прямих і непрямих виробничих витрат, їх включення до виробничої собівартості;
- проміжні стадії з випуском напівфабрикатів, підтримується складський облік напівфабрикатів і автоматичний розрахунок їх собівартості;
- обсяг випуску;
- планова собівартість.
Облік грошових коштів і взаєморозрахунків з контрагентами
- виписка платіжних доручень і касових ордерів;
- руху готівкових та безготівкових грошових коштів;
- еквайрингові операції;
- облік розрахунків з клієнтами та постачальниками, виділення сум авансових платежів;
- операції в іноземній валюті.
Облік матеріальних цінностей
Підтримка способів оцінки матеріально-виробничих запасів при їх вибутті за:
- середньою собівартістю;
- способом FIFO;
- ціною продажу із застосуванням середнього відсотка націнки (для роздрібної торгівлі).
Для підтримки способів оцінки FIFO на рахунках обліку матеріально-виробничих запасів ведеться партійний облік. Різні способи оцінки можуть застосовуватися незалежно для кожної організації.
Кадровий облік і нарахування зарплати
- автоматичний розрахунок лікарняних і відпускних;
- накази про прийом, переведення, звільнення;
- ведення штатного розкладу, розрахунок планового ФОП;
- врахування стажу, в тому числі спеціального стажу, військовий облік;
- облік робочого часу;
- нарахування зарплати працівникам підприємства по окладу, іншим нарахуванням і утриманням з можливістю вказати спосіб відображення в обліку окремо для кожного виду нарахування;
- ведення взаєморозрахунків на карткові рахунки працівників;
- депонування;
- оплата за окладом, індексація, прості доплати;
- розрахунок і облік податків і внесків;
- оплата за середнім заробітком (лікарняні, відпустки і т.д.);
- оплата роботи за договорами ЦПХ;
- складні формули розрахунку, відрядний заробіток, понаднормові, оплата за роботу вночі, нарахування в натуральній формі тощо;
- розрахунок утримань (аліменти, виконавчі листи й інше);
- облік розрахунків з ФСС;
- робота з персональними даними співробітників;
- облік руху кадрів і зайнятості персоналу організацій, включаючи отримання уніфікованих звітних форм і внутрішньої аналітичної звітності;
- робота з договорами підряду;
- використання показників ефективності діяльності організації та безпосередньо конкретного співробітника при розрахунку винагород за працю.
Облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів
- облік основних засобів, нематеріальних і малоцінних активів ведеться відповідно до П(С)БО 7 «Основні засоби», П(С)БО 8 «Нематеріальні активи», П(С)БО 9 «Запаси»;
- автоматизовані такі основні операції як: надходження, прийняття до обліку, нарахування амортизації, модернізація, передача, списання, інвентаризація, переоцінка (для основних засобів);
- можливий розподіл сум нарахованої амортизації за місяць між декількома рахунками або об’єктами аналітичного обліку;
- для основних засобів, що використовуються сезонно, можливе застосування графіків нарахування амортизації;
- для малоцінних активів автоматизовані операції передачі в експлуатацію та списання з експлуатації.
Закриття періоду
- виконання завершальних операцій періоду: розподіл витрат і розрахунок собівартості, розрахунок курсових різниць, визначення фінансових результатів та ін .;
- аналіз операцій періоду за допомогою стандартних бухгалтерських та аналітичних звітів;
- автоматизовані регламентні операції, виконувані по закінченню періоду, в тому числі переоцінка валюти, списання витрат майбутніх періодів, визначення фінансових результатів та інших.
Підтримка різноманітних схем оподаткування
- податок на прибуток і податок на додану вартість;
- визначення сум першої події, нарахування податкових зобов’язань та податкового кредиту;
- облік ПДВ. Виписка податкових накладних та додатків до них, реєстрація вхідних податкових документів;
- нарахування податкової амортизації необоротних активів;
- облік доходів і витрат платника єдиного податку.
Автоматично формуються “Книга обліку доходів (прибутків і витрат) для фізичних осіб” – суб’єктів підприємницької діяльності, а також “Декларації платників єдиного податку – юридичних і фізичних осіб”.
Регламентована звітність
Формування фінансової, податкової, статистичної та інших форм регламентованої звітності за даними обліку.
Ведення обліку діяльності декількох організацій
За допомогою “BAS Бухгалтерії КОРП” можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності декількох організацій, за умови дотримання ліцензійної політики.
Облік для кожної організації можна вести в окремій інформаційній базі. У той же час “BAS Бухгалтерія КОРП” надає можливість ведення бухгалтерського та податкового обліку декількох організацій в загальній інформаційній базі (причому в ролі окремих організацій можуть виступати індивідуальні підприємці). Це зручно, якщо їх господарська діяльність тісно пов’язана між собою: можна використовувати загальні списки товарів, контрагентів (ділових партнерів), працівників, складів (місць зберігання) і т. д., а обов’язкову звітність формувати роздільно.
Облік операцій з тарою
Автоматизовані операції по обліку поворотної багатооборотної тари. Враховано специфіку оподатковування таких операцій і розрахунків з постачальниками та покупцями.
Додаткові можливості
- повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по всіх об’єктах конфігурації (документам, довідникам і т.д.);
- завантаження курсу валют з Інтернету;
- завантаження класифікаторів (адресних, основних засобів і т.д.) тощо;
- управління доступом до облікових даних окремих організацій (юридичних осіб або фізичних осіб-підприємців) для окремих користувачів;
- включено плани обміну для розподілених інформаційних баз;
- Інтернет-підтримка користувачів: при роботі з програмою можна готувати та відправляти думки про використання програми, звернення до відділу технічної підтримки, а також отримувати та переглядати відповіді відділу технічної підтримки;
- автоматичне оновлення конфігурації: отримання інформації про останні оновлення та автоматичне встановлення виявлених оновлень;
- інтеграція з сервісом здачі електронної звітності «FREDO Звіт»;
- Інтеграція з сервісом електронного документообігу «FREDO ДокМен»;
- Інтеграція з сервісом електронного документообігу будь-якими документами безпосередньо з облікової системи «FlyDoc»;
- Типовий обмін з УНФ і УТ.
Апгрейд "BAS Бухгалтерія. КОРП"
Купити на умовах апгрейду (окремо або разом з клієнтськими або серверними ліцензіями) можуть зареєстровані користувачі таких продуктів:
- всі версії “Платіжні документи 7.7”;
- всі версії Бухгалтерія 7.7;
- всі версії Зарплата і Кадри 7.7;
- всі версії 1С: Підприємство 8, що включають одну або декілька конфігурацій:
- Бухгалтерія.
- Зарплата і управління персоналом.
- Управління торговим підприємством.
- рішення для бюджетної сфери;
- всі версії технологічних поставок;
- “BAS Бухгалтерія”.
Оренда BAS Бухгалтерія. КОРП
Даний програмний продукт доступний в оренду із щомісячною оплатою за використання. Про всі можливості та переваги роботи з обліковою системою в хмарі читайте на нашій профільній сторінці за посиланням.
При покупці Ви додатково отримуєте
- встановлення програми;
- документацію та набір пінкодів;
- публікацію web-клієнта — зможете працювати через браузер;
- настройку автоматичної архівації Ваших баз даних — захист і резервне копіювання;
- на 3 місяці пільгове використання Fredo-звіт — сервіс для подачі е-звітності та Fredo ДокМен – сервіс для е-документообігу;
- пільгову ціну на ІТС ПРОФ — служба техпідтримки розробника та оновлення для системи;
- 55 готових інструкцій для карток документів, процесів і завдань, що полегшують знайомство та роботу з цими об’єктами
- консультації щодо початку роботи в системі.