BAS – БАЗОВА АВТОМАТИЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРІЇ ПІДПРИЄМСТВА
Якщо у Вас невелика компанія й для ведення бухгалтерського та податкового обліку потрібен недорогий, але простий у використанні продукт, тоді “BAS Бухгалтерія базова” для Вас. Ця програма покриває основні (базові) завдання невеликого бізнесу. Ви зможете готувати та реєструвати податкові документи, а також створювати та подавати обов’язкову регламентовану звітність.
У роботі будь-якого підприємства бере участь бухгалтерський відділ. Для бізнесу ведення обліку, документообігу та звітів необхідні щоб нормально функціонувати. Щоправда, у молодих компаніях можуть виникати труднощі. Правильне поводження з бухгалтерією та документами може стати недешевим задоволенням, і для виживання у світі щільної конкуренції треба щось із цим робити.
Вирішенням вищеописаної проблеми виступає диджиталізація та базова автоматизація бухгалтерії. Ці складні на слух поняття насправді означають просте переведення більшості даних у цифровий формат, і спрощення роботи з ними. Ті завдання, які людині здадуться довгими, нудними і монотонними, можуть бути зроблені комп’ютером за набагато коротший час. Достатньо лише мати необхідні дані і уявлення про те, як правильно варто поводитися з програмним забезпеченням.
ІТ рішення, про яке йдеться мова допоможе розвиватися і вирішити безліч базових завдань бухгалтерії для вашого бізнесу — BAS «Бухгалтерія базова». Як і всі продукти лінійки BAS, ця система була створена на вирішення основних конкретних завдань клієнтів. Спеціально підібраний функціонал дозволить заощадити величезну кількість коштів та часу, а час – найважливіший ресурс для будь-якого бізнесу.
Переваги
Нічого зайвого
Готовий програмний продукт, не перевантажений зайвим функціоналом, але якщо Вам потрібен потужний бухгалтерський функціонал і ведення зарплати ознайомтеся з іншими продуктами: BAS Бухгалтерія КОРП та ПРОФ. “Базова” бухгалтерія – ефективний, легкий у впровадженні та подальшому використанні бухгалтерський продукт. Купили, встановили і користуєтеся, іноді оновлюєте.
Однокористувальницький режим
Система розроблена таким чином, що дозволяє працювати одному користувачеві з однією інформаційною базою (для однієї організації).
Ціна
Ви купуєте один раз систему, яка не вимагає додаткових витрат на розвиток, досить тільки оновлення по мірі зміни Законодавства та супутніх документів звіту та обліку.
Апгрейд
У разі якщо Вам потрібно масштабувати свій бізнес – стане тісно в BAS Бухгалтерія базова, Ви з легкістю зможете розширити можливості системи, перейшовши на ту, що покриє необхідні завдання (функції). Незмінною перевагою BAS залишається сучасна платформа, на якій вона розроблена. У продуктовій лінійці BAS вже враховані досвід та інновації, тому перейти на будь-яку з систем (конфігурацій) не складе труднощів і витрат. Апгрейд виконується по коштах доплати за різницю вартості програм.
Як було зазначено вище, саме форма і спрямованість системи роблять її вкрай вигідною. Нічого зайвого, нічого складного, нічого масштабного у ній немає. Просто ПЗ, яке дозволить заощадити масу часу та зусиль, і при цьому робить роботу більш комфортною та ефективною.
Можливості
АВТОМАТИЗАЦІЯ БУХГАЛТЕРІЇ НА ПІДПРИЄМСТВІ
У будь-якому випадку молоді та маленькі компанії потребують скорочення витрат. Якщо є спосіб за допомогою нових технологій підвищити якість роботи підприємства, то чому б їм не скористатися? BAS «Бухгалтерія базова» покриває основні бухгалтерські завдання невеликого бізнесу та допомагає з оптимізацією шляхів їх вирішення.
АВТОМАТИЗАЦІЯ ЕЛЕКТРОННОГО ДОКУМЕНТООБІГУ ДЛЯ БУХГАЛТЕРІЇ
Сервіси Fredo є вбудованими модулями у програмні продукти лінійки BAS. Отримуючи підписку ІТС, Ви отримуєте можливість формувати та подавати електронну звітність (Fredo Звіт) та обмінюватися первинними документами з контрагентами (Fredo Докмен) безпосередньо з самої облікової системи без додаткових вивантажень/завантажень у зовнішні програми.
НОВІ МОЖЛИВОСТІ
BAS «Бухгалтерія базова» — чудовий інструмент для бізнесу і неймовірний стрибок у порівнянні з тим, чим користувалися управлінці до винаходу інформаційних систем. Використання ІТ рішень сьогодні можна порівняти із заміною лопат фермерів на трактори. Так, це дорожче, потрібно вміти користуватися, але ефект того вартий! Збільшується можливий обсяг роботи для однієї людини, швидкість праці та просто ефективність. А те, що раніше робило троє людей цілий день тепер може виконати один користувач за кілька годин. Не потрібно возитися з паперами, це робиться комп’ютером автоматично.
Тим більше, що ті пропозиції, які є зараз, будуть вкрай вигідні для бізнесу, що швидко росте. Одноразова оплата, підтримка та весь необхідний функціонал за невелику ціну може стати значним посиленням Вашого підприємства.
Іншими словами, купуючи BAS «Бухгалтерія базова», Ви отримуєте високоякісне ПЗ за незначну суму грошей. Відповідно всі можливості та переваги системи будуть дуже швидко задіяні та введені в роботу вашого підприємства. Автоматизація базової бухгалтерії подарує Вам нові можливості та додатковий час на розвиток своєї справи, а нам нового успішного клієнта!
КОМУ ПІДХОДИТЬ СИСТЕМА
Стартапам і невеликим компаніям
Зазвичай в таких компаніях поки немає складних бізнес-процесів, масивної звітності та, відповідно, можливості витрачати значні суми на складні й потужні програми, що вимагають великої кількості технічного оснащення та підтримки.
Невеликим фірмам, але!
Які здійснюють будь-які види комерційної діяльності: оптову та роздрібну торгівлю, комісійну торгівлю (включаючи субкомісію), надання послуг, виробництво тощо.
Користувачам програм 1С:Підприємство
Досвідчені користувачі конфігурацій попередніх поколінь, наприклад, «1С:Підприємство 7.7. Комплексна поставка» або «1С:Підприємство 8» не відчують різниці, а може й навіть деякі скажуть, що функціонал ідентичний.
ПРИ ПОКУПЦІ ВИ ДОДАТКОВО ОТРИМУЄТЕ
- документацію та набір пінкодів;
- безкоштовні оновлення (релізи) системи;
- 55 готових інструкцій для карток документів, процесів і завдань, що полегшують знайомство та роботу з цими об’єктами;
- безкоштовна одна консультація в день на лінії консультацій розробника.