Автоматизація Документообігу для Будівельних Компаній – BAS БУДІВНИЦТВО. БУХГАЛТЕРІЯ
Рішення покриває всі завдання, які стоять перед бухгалтерською службою в будівельній галузі: ведення бухгалтерського та податкового обліку на підприємстві, автоматизація повного інвестиційного циклу діяльності підприємств інвестора, замовника або підрядника.
Програмний продукт дозволяє:
- вести облік згідно із планом рахунків бухгалтерського обліку, відповідного Наказу Мінфіну України;
- організувати аналітичний, валютний, кількісний облік на рахунках, що відповідає вимогам українського законодавства;
- самостійно створювати додаткові субрахунки та розрізи аналітичного обліку.
Прикладне рішення розроблено на базі програми BAS Бухгалтерія та містить всю функціональність цього продукту. Використовується виключно для ведення бухгалтерського та податкового обліку, а завдання автоматизації інших служб, наприклад, складу, відділу продажів і т.д., слід вирішувати за допомогою інших спеціалізованих рішень BAS додатково. Наприклад: BAS Будівництво. ERP, BAS Будівництво. Управління фінансами, BAS Бухгалтерія. КОРП, BAS КУП, інше.

Автоматичне формування
- «Книги обліку доходів (прибутків і витрат) для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності»;
- декларації платника єдиного податку – юридичних і фізичних осіб;
- регламентована звітність;
- податкові накладні (ПН).
Облік декількох організацій
За допомогою BAS Будівництво. Бухгалтерія можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності декількох компаній в окремій або загальній інформаційній базі.
Переваги системи
Особливості «BAS Будівництво. Бухгалтерія »
- облік будівельних контрактів (можливе введення даних за поточними контрактами);
- галузевий облік виробничих запасів: складський облік матеріалів по матеріально-відповідальним особам, облік спецодягу, спецоснастки, інвентарю та обладнання;
- автоматизоване формування галузевих уніфікованих форм з обліку спецодягу та інвентарю;
- облік взаєморозрахунків з постачальниками, субпідрядниками, покупцями та замовниками з висновком універсальних Актів звірки;
- формування звітів з аналізом оплати замовником і аналізом розрахунків з субпідрядником;
- внутрішньогосподарські розрахунки за рахунком 683 «Внутрішньогосподарські розрахунки» з урахуванням: поточних операцій, операцій щодо наділення відокремлених підрозділів виділеним майном, заборгованостей (авансів) стороннім контрагентам;
- формування актів звірки по філіях з детальною аналітикою стану внутрішньогосподарських розрахунків та звіту за станом взаєморозрахунків з філіями;
- облік будівельно-монтажних робіт (БМР) ведеться в розрізі об’єктів будівництва, виконаних власними силами і силами сторонніх підрядних організацій, в складі собівартості будівельних робіт і в складі виручки при реалізації СМР;
- можливість обліку незавершеного виробництва за статтями витрат з відображенням етапів виконання будівельних контрактів;
- реалізована можливість обліку робіт субпідрядника по об’єктах будівництва з можливістю використання прийнятих актів виконаних робіт і відображення реалізації послуг генпідрядника з можливістю розрахунку їх обсягу як по відсотку від будівельно-монтажних робіт, так і прямими сумами;
- облік ТМЦ з можливістю передачі субпідряднику.
Схеми оподаткування
- податок на прибуток і податок на додану вартість;
- податок на прибуток без податку на додану вартість;
- єдиний податок і податок на додану вартість;
- єдиний податок без податку на додану вартість;
- єдиний податок для суб’єктів підприємницької діяльності-фізичних осіб.
Автоматичне формування
- «Книги обліку доходів (прибутків і витрат) для фізичних осіб – суб’єктів підприємницької діяльності»;
- декларації платника єдиного податку – юридичних і фізичних осіб;
- регламентована звітність;
- податкові накладні (ПН).
Облік декількох організацій
За допомогою BAS Будівництво. Бухгалтерія можна вести бухгалтерський і податковий облік господарської діяльності декількох компаній в окремій або загальній інформаційній базі.
Функціональні можливості
Будівельний модуль
- облік будівельних контрактів (можливе введення даних за поточними контрактами);
- галузевий облік виробничих запасів: складський облік матеріалів в розрізі матеріально-відповідальних осіб, облік спецодягу, спецоснастки, інвентарю та обладнання;
- автоматизоване формування галузевих уніфікованих форм з обліку спецодягу та інвентарю;
- облік взаєморозрахунків з постачальниками, субпідрядниками, покупцями і замовниками з висновком універсальних Актів звірки;
- формування звітів з аналізом оплати замовником і аналізом розрахунків з субпідрядником;
- внутрішньогосподарські розрахунки на рахунку 683 «Внутрішньогосподарські розрахунки» з урахуванням: поточних операцій, операцій щодо наділення відокремлених підрозділів виділеним майном, заборгованостей (авансів) стороннім контрагентам;
- формування актів звірки по філіях з детальною аналітикою стану внутрішньогосподарських розрахунків та звіту за станом взаєморозрахунків з філіями.
Облік у інвесторів
- можливість планування пайових внесків у замовника будівництва як грошовими, так і не грошовими коштами;
- облік пайової участі сторін будівництва.
Облік у замовників
- оформлення послуг замовника в складі капітальних вкладень об’єктів будівництва;
- планування та аналіз капітальних вкладень;
- оприбуткування будівельно-монтажних робіт і витрат підрядників, компенсовані понад кошторисної вартості;
- приймання замовником закінченого будівельного об’єкту.
Облік у підрядників будівництва
- облік прийнятих від субпідрядника робіт в розрізі об’єктів будівництва з можливістю розрахунку їх обсягу як по відсотку від будівельно-монтажних робіт, так і прямими сумами;
- облік ТМЦ з можливістю передачі субпідряднику.
Сервісні можливості
- повнотекстовий пошук даних – пошук довільного тексту по всіх об’єктах конфігурації (документам, довідникам тощо);
- завантаження курсів валют з Інтернету;
- завантаження класифікаторів;
- настройка обмежень прав входу до облікового запису окремих організацій (юридичних осіб або ФОП);
- автоматичне повідомлення про майбутні зміни, нові версії та звіти.
Вибравши «BAS Будівництво. Бухгалтерія» у нас Ви отримаєте:
- безкоштовне встановлення програмного продукту;
- інформаційно-технологічний супровід на 3 місяці безкоштовно або можливість отримати 12 місяців супроводу за ціною 8-ми;
- при переході з попередніх версій (апгрейд) ми надаємо консультацію із правильності проведення такого переходу. Умовно: «чек-лист»/інструкція, як і що оновлювати, в якій послідовності.
В рамках супроводу
- доступ до гарячої лінії, співробітники якої охоче проконсультують з будь-яких питань щодо програми;
- особистий доступ до офіційних Інтернет-ресурсів з базою знань, методологічними та консультаційними матеріалами, інструкціями та навчальними матеріалами по роботі рішень BAS;
- доступ до всіх актуальних релізів оновлень програми;
- консультація аудиторів і експертів з питань користувачів;
- сервіс електронної здачі звітності «FREDO Звіт»;
- доступ до нормативно-довідкового сервісу RDI Service;
- доступ до онлайн-сервісу «FREDO ДокМен»;
- сервіс «Лекторій» (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).