Укр Рус
Search Пошук по сайту

Вакансія контент-менеджера

16.07.2021

Привіт! Ми команда iT.Artel, займаємося автоматизацією бізнес-процесів для наших клієнтів по всій Україні.

Ми впроваджуємо IT-рішення від провідних вендорів і створюємо свої, щоб оптимізувати роботу виробництв, рітейлу, HoReCa, портів, складів, автосервісів тощо та позбавити їх від паперової рутини й надати контроль над процесами. Детальніше про наші цінності, напрямки та команду дивись за посиланням.

Зараз ми займаємо 2-е місце за впровадженими проєктами BAS ERP і 3-е місце по продажам цих систем серед всіх членів САБ (Спілки автоматизаторів бізнесу) в Україні. Наша мета – стати №1.

Запрошуємо приєднатися до нашої команди Контент-менеджера з обов’язками редактора-копірайтера, який станеважливоючастиною нашої команди.

Чим ти будеш займатися?

  1. Розробкою контенту на сайт:
    • опис продуктів;
    • ведення розділу новин;
    • акції компанії;
    • створення SЕО текстів;
    • ситуативний контент.
  2. Веденням iT.Блог:
    • формування бази ідей для контенту (пошук інформації, моніторинг новин);
    • адміністрування та контроль контент плану – планування, рубрикація;
    • написання матеріалів, постановка ТЗ для дизайнера і розміщення матеріалів на сайт або ЗМІ.
  3. Кейсами та відгуками клієнтів:
    • контроль списку реалізованих проектів;
    • збір всіх необхідних матеріалів для створення матеріалу;
    • обробка та написання кейсів і відгуків від клієнтів;
    • узгодження з партнерами / клієнтами готових матеріалів;
    • передача матеріалу на розміщення або самостійно додавання на сайт.
  4. Проведення інтерв’ю:
    • створення теми, питань;
    • інтерв’ювання;
    • оформлення в готовий матеріал.
  5. ЗМІ:
    1. адміністрування медіа бази;
    2. підготовка матеріалів (написання статей, пресрелізів, новин, інтерв’ю);
    3. копірайтинг для розміщення матеріалів на безкоштовні і платні майданчики;
    4. управління сторонніми каналами від імені компанії;
  6. Переклад, корекція та редактура матеріалів на укр. і рос версії.
  7. Участь в розробці креативу і реалізації маркетингової стратегії компанії.

Що ми очікуємо від наших кандидатів:

  • Досвід роботи копірайтером, редактором або журналістом від 1 року;
  • Ініціативність і відповідальність за результат;
  • Досвід ведення блогу, журналістики;
  • Активно приймати участь в пошуку нових ідей і написання нового матеріалу;
  • Пишатись своєю роботою 🙂

Перевагою стане:

  • Досвід ведення корпоративних сторінок в соц.мережах;
  • Вміння розробляти та реалізовувати стратегії, контент та медіаплани;
  • Досвід роботи в ІТ компанії, або в бухгалтерській сфері.

Зарплата та умови праці

  • Гідна зарплата, в залежності від рівня знань та навичок кандидата.
  • Оплачуваний випробувальний термін.
  • Заробітна плата в гривнях.
  • Робота в офісі в Києві на Лівому березі на повний день.
  • Графік роботи гнучкий, 8-годинний: 8-17, 9-18, 10-19.

Бонуси від роботи з нами

  • Ми працюємо з компаніями середнього та великого бізнесу, тому для професійного розвитку буде багато перспектив.
  • По п’ятницях виділений час на професійне навчання.
  • Медстрахування за рахунок компанії після випробувального терміну.
  • Хороший привітний колектив: від молоді до дорослих з великим досвідом фахівців.
  • Корпоративна активність (вечірки, тімбілдінги, участь в соціальних заходах).
  • В офісі є міні-кухня та кава-машина для доброго ранку і комфортної перерви на обід.
  • Дрес-коду немає, та елементарні правила хорошого тону потрібно знати і дотримуватися.
  • Навколо офісу розвинена інфраструктура: завжди є куди прогулятися й пошопитися.

Приходьте, пишіть, телефонуйте. Будем підкорювати разом цифровий простір і діджиталізувати ідеї клієнтів і наші власні з Вами разом.

Телефонуй +38 063 647 76 04 Катерина (HR-менеджер) або пиши на hr@it-artel.ua 

Хочеш дізнатися більше про компанію? Переходь на сайт і наші сторінки в соц. мережах:

facebook iT.Artel
linkedin iT.Artel
instagram iT.Artel

Особистий кабінет

Вгору

Укр Рус