Інформаційно-технологічний супровід – iT.Artel
Інформаційно-технологічний супровід (ІТС) – призначений для користувачів програмних продуктів для автоматизації бізнес-процесів BAS. Договір ІТС не просто гарантія ліцензійності програми, а й інформаційно-технічна підтримка 24/7.
Купуючи легальну систему, ви укладаєте договір ІТС з правом користуватися як окремими сучасними сервісами для бізнесу, так і вибрати пакет необхідних Вам рішень, які доступні в особистому кабінеті користувача.

Інформаційно-технічний супровід, скорочено ІТС – оптимальне доповнення до вже наявних ліцензійних програм для автоматизації бізнес-процесів підприємства. Додаткові можливості, які відкриває портал ІТС, дозволять управлінцю отримати корисну інформацію щодо використання системи та багатьох інших питань. Законодавча база, технічна підтримка, довідкова інформація — ІТС стане чудовим помічником із цілим каталогом корисних сервісів.
Нині через щільну конкуренцію бізнес не може собі дозволити простоювати без розвитку. Якщо не намагатись утримувати свої позиції на ринку шляхом постійної оптимізації та скорочення непотрібних витрат, то поступово компанії-конкуренти отримають значну перевагу. Тому інформаційні системи для автоматизації бізнес-процесів стали настільки затребуваними. Діджиталізація та автоматизація швидко захопили ринок менеджменту і буквально кожна велика та сучасна компанія має свою власну унікальну ІТ-інфраструктуру.
З цієї причини інформаційно-технічна підтримка від iT.Artel буде корисна практично в будь-якому випадку. Для бізнесу, який недавно перейшов на нову інформаційну систему зайва інформація ніколи не завадить. Чи то додаткові дані стосовно законодавства, чи відповіді на найпоширеніші запитання користувачів — якщо інформація допоможе компанії швидше освоїтися з новими можливостями, то вона точно того варта.
Переваги діючого договору ІТС
Доступ до інформаційної системи ІТС Україна
Портал ІТС – ваш помічник, який містить цілий каталог сервісів:
- інформаційно-аналітичні матеріали для роботи в програмах по автоматизації бізнесу;
- законодавча база та коментарі до актуальних нормативних документів;
- довідкова інформація для бухгалтерії, економічного, фінансового відділів та інших відповідальних фахівців компанії;
- огляд і розгляд правових питань;
- електронні версії популярних бухгалтерських журналів;
- відповіді на найпоширеніші запитання користувачів;
- матеріали для розробників;
- офіційні оновлення додатків і програм;
- тех.підтримка;
- RDI Service;
- пакет «FREDO»: «FREDO Звіт» и «FREDO ДокМен»;
- сервіс «Бухгалтерський».
Всі матеріали забезпечені посиланнями на кодекси, закони та нормативні документи. Для зручності та ефективної роботи користувачів представлений пакетом ІТС РЕТРО.
Все вищезгадане в тому чи іншому вигляді буде корисно для будь-якого підприємства. В інформаційну еру найціннішим ресурсом завжди буде час і знання, а послуги інформаційно-технічної підтримки економлять час, допомагаючи швидше добувати і структурувати корисні дані.
Для зручності користувачів є кілька пакетних рішень, функціонал яких орієнтований на певну сферу діяльності бізнесу. Наприклад, є ІТС ТЕХНО — мінімальний пакетний варіант, який містить виключно методичні матеріали з налаштування та використання програм. Договір ІТС рівня ТЕХНО добре підходить користувачам придбаних програм для автоматизації бізнес-процесів та технічним фахівцям. Надає доступ до таких розділів як:
- “Новини”;
- “Користувачам”;
- «Розробка та адміністрування інформаційної системи ІТС».
Все це означає, що власники такого договору зможуть не лише завантажувати оновлення придбаних раніше програм, а й отримувати свіжі новини, методичні матеріали з налаштування сервісу на додаток до використання довідників. Звичайно, крім ІТС ТЕХНО, є і більш масштабні варіанти. Наприклад, ІТС ПРОФ це повний пакет всіх можливих сервісів. Тобто користувач отримує максимальну кількість інформації та послуг.
Загалом підтримка для клієнтів спочатку була задумана виключно для комфорту користувачів. Технічна підтримка, наприклад, включає:
- Повний доступ до онлайн бази сервісу «ІС ІТС»;
- Доступ до онлайн-сервісу «Лінія консультацій» та «RDI Service»;
- Сервіс “Лекторій“.
Все, що потрібно для зручного та швидкого ознайомлення з можливостями інформаційних систем. Головна перевага інформаційно-технологічного супроводу від iT.Artel – це його різнобічність та орієнтованість на клієнта. Кожен зможе знайти собі потрібний сервіс, і отримати від нього максимум знань та користі.
Розвиток та зручність
Для розуміння розглянемо досить простий і наочний приклад. Якщо куплене ПЗ у вартості та впливі на бізнес порівняно з покупкою автомобіля для вас, то пакетні рішення від iT.Artel – це різноманітна інформація та додаткові деталі до цієї машини.
І навіть більше, ІТС можна сприймати як пробу чогось нового наперед, перед великою покупкою. Наприклад, при користуванні сервісом «FREDO Звіт» або «FREDO ДокМен» ви можете оцінити потреби вашого бізнесу та зробити відповідні висновки. Якщо підписки на ці портали вам достатньо, то навіщо набувати додаткового функціоналу у великих системах для автоматизації документообігу чи бухгалтерії? І навпаки, якщо наданих можливостей виявилося замало, то чому б не замислитися про більш серйозну систему?
iT.Artel дає вам можливість, а як її використовувати — вирішувати вже вам.
Послуги з автоматизації бізнес-процесів для підприємств
Автоматизація та діджиталізація бізнес-процесів зараз стала практично обов’язковою умовою для компаній, які хочуть крокувати в ногу з часом. Сервіси ІТС не лише допомагають з налаштуванням та освоєнням інформаційної системи, але й дають своїм користувачам доступ до великої кількості корисної інформації.
Послуги з автоматизації електронного документообігу у бізнесі
Купуючи підписку ІТС, Ви отримуєте можливість формувати і подавати електронну звітність за допомогою «Fredo Звіт» та обмінюватися первинними документами з контрагентами у «Fredo Докмен» прямо в обліковій системі без додаткових вивантажень/завантажень у зовнішні програми. Ці послуги стануть чудовою підмогою в роботі підприємства та допоможуть заощадити велику кількість часу та зусиль.
Пакетні рішення ІТС
ІТС ТЕХНО
Мінімальний пакетний варіант, який містить тільки методичні матеріали по налаштуванню та використанню програм. Договір ІТС рівня ТЕХНО добре підходить користувачам придбаних програм і технічним фахівцям. ІТС Техно дає доступ до розділів: «Новини», «Користувачам» та «Розробка і адміністрування» інформаційної системи ІТС.
Це означає, що власники такого договору зможуть завантажувати офіційні оновлення придбаних раніше програм для автоматизації бізнесу, отримувати свіжі новини, методичні матеріали по налаштуванню та роботі сервісу, і користуватися довідниками «Коментарі до нормативних документів і роз’ясненння», «Бухгалтеру на замітку».
ІТС ПРОФ
Повний пакет можливостей всіх сервісів. Забезпечує користувачам програм для автоматизації обліку максимальну кількість інформації і послуг, що надаються службою технічної підтримки програм для автоматизації обліку та також обслуговуючою компанією. Містить всі функції ІТС ТЕХНО і додатково перелік послуг та доступів, що дозволяють бути максимально ефективними.
Тех.підтримка
- повний доступ до онлайн-бази сервісу «ІС ІТС»;
- доступ до онлайн-сервісу «Лінія консультацій»;
- доступ до онлайн-сервісу «RDI Service»;
- сервіс «Лекторій» (очна відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
RDI Service
Нормативно-довідковий інформаційний сервіс ІТС для користувачів систем автоматизації бізнесу «RDI Service» дозволяє автоматично оновлювати в типових прикладних рішеннях:
- регламентовану інформацію про ставки податків і зборів;
- індекси інфляції;
- курси валют;
- класифікатор банків;
- класифікатор професій;
- класифікатора КОАТУУ (Класифікатор об’єктів адміністративно-територіального устрою України);
- класифікатора УКТЗЕД (Українська класифікація товарів зовнішньоекономічної діяльності);
- класифікатора ДКПП (Державний класифікатор продукції та послуг);
- класифікатор підстав звільнення за КЗПП.
Також «RDI Service» дозволяє інформаційно виводити в спеціальній формі:
- терміни сплати податків і зборів, строки подання фінансової, податкової, статистичної звітності у вигляді календаря бухгалтера;
- новини (в тому числі про вихід нових версій і звітності) з сайту сервісу «Інформаційна система ІТС».
Переваги використання сервісу ІТС «RDI SERVICE»
- Оперативність отримання актуальної інформації про ставки мит, податків, оновлені класифікатори і т.д.
- Зниження помилок при актуалізації інформації. Скорочення власних витрат часу та зусиль на пошук і введення потрібної інформації.
FREDO
Користувачам пакету “FREDO” надається доступ відразу до сервісу здачі електронної звітності – «FREDO Звіт» та електронного документообігу «FREDO ДокМен». При цьому коштує пакет дешевше, ніж вартість підключення до кожного із зазначених сервісів окремо.
Пакет «Бухгалтерський»
У нього входять онлайн-сервіси ІТС, які допомагають користувачам бухгалтерських або облікових програм полегшити повсякденну рутинну роботу.
Основна ідея випуску такого пакета – запропонувати користувачам ліцензійних продуктів єдиний пакет онлайн-сервісів, корисних бухгалтеру з перших годин роботи в програмі, з вартістю нижче, ніж покупка доступу до кожного онлайн-сервісу окремо.
Склад сервісів в тарифному пакеті «Бухгалтерський»:
- Доступ до онлайн-сервісу «Пактум.Контрагент» пакет «Бізнес 2200″;
- доступ до онлайн-сервісу «FREDO Звіт» для юридичних осіб;
- доступ до онлайн-сервісу «FREDO ДокМен»;
- доступ до онлайн-сервісу «Консультації аудитора» (12 консультацій);
- сервіс «Лекторій» (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
ІТС "РЕТРО"
Пакет інформаційно-технологічного супроводу для програм попереднього покоління – “Управління торговим підприємством” (УТП) і “Управління виробничим підприємством” (УВП).
Залежно від складності прикладного функціоналу програми попереднього покоління ІТС Ретро підрозділяється на 4 категорії.
Ретро включає всі сервіси ІТС ПРОФ:
- доступ до онлайн-сервісу “Оновлення програм” для програм, які підтримуються за ІТС Ретро;
- повний доступ до онлайн-базі сервісу “Інформаційна система ІТС“;
- доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій“;
- доступ до онлайн-сервісу “RDI Service“;
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO Звіт” для юридичних осіб;
- доступ до онлайн-сервісу “FREDO ДокМен“;
- доступ до онлайн-сервісу “Консультації аудитора” (12 консультацій);
- сервіс “Лекторій” (очна відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).