Search Task

Нам 17 років! Історія Ай Ті Артіль

30.10.2020

У свій День народження ми вирішили поділитись своєю історією. З чого все починалось, чому обрано назву саме iT.Artel і що це означає. Хто став нашим першим великим клієнтом, які проекти ми вважаємо цікавими та багато іншого.

Отже полетіли!

Успіх можливий, коли точно знаєш, чого хочеш і коли ставиш перед собою цілі.

Так само і з нашою компанією …

… Історія iT.Artel почалась в 2003 році, коли кілька однодумців, які люблять те, чим вони займаються, прийняли рішення — заснувати власну ІТ-компанію.

Спочатку, маленька, але амбітна команда складалася з двох програмістів, одного менеджера з продажів і одного досвідченого підприємця. За назву компанії — Artel ми вдячні єдиній на той час дівчині в команді — менеджеру з продажу Гуран Наталі.

Чому Artel?

Таку назву була вибрано неспроста, адже історично «артіль» — це добровільне об’єднання фахівців для спільної колективної роботи. Дуже важливим в цьому процесі було і залишається донині об’єднання співробітників в єдину команду, а також рівність в правах і обов’язках.

Великі артілі найчастіше створювалися для виконання складних і тривалих робіт. За успіхом таких об’єднань завжди стояла командна робота, рівність, взаємодопомога і взаємовигоди. Ці принципи і сформували основну частину цінностей нашої компанії, але про них ми розповімо трохи пізніше.

Як і в будь-яких інших групах, в компанії повинен бути свій лідер. Відповідно до історії, управління артіллю здійснював староста, якого обирали на загальних зборах з числа найбільш енергійних і досвідчених членів артілі. Нашим лідером і мотиватором є Олексій Бардаков. Він же власник і засновник компанії iT.Artel. Саме завдяки його цілеспрямованості і наполегливості компанія успішно подолала вже 4 кризи.

Перший великий клієнт

В кінці 2003 року першим великим клієнтом молодої ІТ-компанії стала «Шмайсер Україна» (зараз цю компанію знають, як «Мисливська зброя»). Вони з самого початку з нами, і до цього дня залишаються нашими вірними друзями. З «Шмайсер Україна» справи iT.Artel пішли вгору. Маленький офіс, який складався з двох кімнат, де навіть не було вікон, здавався тоді чимось близьким і рідним. Як розповідає Олексій:

«Часом, коли взимку приходиш в офіс рано вранці — ще темно, а виходиш пізно ввечері і вже темно».

Цей період для молодих програмістів став «Полярною ніччю» — коли сонця не бачиш взагалі.

У той час, аналітиків, як таких, ще не було, а програміст вирішував все. Починаючи від пошуку клієнта, збору вимог, розробки коду і закінчуючи підписанням актів і комунікацією з клієнтом по оплаті послуг.

Команда допрацювала до літа, а потім, як і у більшості компаній, почався «мертвий сезон». Влітку всі у відпустках, замовлень майже немає, відповідно і фінансові потоки значно падають. Літо 2004 року стало переломним для компанії — до серпня команда розпалася, всі знайшли собі нову роботу і звичайно на Артіль часу не залишилося. Виникло питання закриття офісу: замовлень немає, платити за офіс нічим, а потрібно ще й заробляти. Але завдяки головному бухгалтеру нашого першого і постійного клієнта, в компанії з’явився ще один клієнт. Вона порекомендувала нас і запропонувала нам співпрацю з, невеликою на той час, автомобільною компанією з іноземними інвестиціями, яка тільки з’явилася в Україні. Олексій взявся за цей проект від імені компанії iT.Artel, команда якої складалася лише з одного співробітника — його самого. Все почалося з впровадження невеликого програмного продукту Бухгалтерський облік для України, але продовжилося успішною і довгостроковою співпрацею, яке триває ось уже 17 років.

У вересні 2004 року новий фінансовий директор нашого клієнта прийшов до нас з ідеєю: «Чи можна на «Сімці» автоматизувати взаємини з дилерами і створити для них дилерський портал?»

Саме з цього все і почалося, і ще жодного разу наша команда Ай Ті Артіль не сказала, що ми не можемо щось реалізувати.

З тих пір ця компанія є нашим натхненником і найвідданішим клієнтом, за що ми дуже їм вдячні. Команда нашого клієнта завжди підкидає ідеї, а ми їх із задоволенням оцифровуємо.

Нові звершення и другий День народження

Осінь 2004 для компанії стала другим Днем народження. Через деякий час, справи в компанії пішли вгору, про команду стали говорити та рекомендувати, почали з’являтися нові клієнти. До нас прийшли нові співробітники, які працюють і до сьогодні: бізнес-аналітик Олена Бардакова і програміст Борис Пясецький були одними з перших — ось вони точно знають про нашу компанію все.

Звичайно будь-який бізнес починається з наполегливої ​​праці. Команда почала шлях з нуля, ніколи не зупиняючись і завжди діючи спільно. Як згадує Олексій:

«Ми навіть листівки самостійно роздавали біля податкової служби, самостійно клеїли шпалери в новому офісі, але, чесно кажучи, більше так робити не будем☺. Це був, напевно, найгірший проект від Ай Ті Артіль — наші шпалери не змогли протриматися навіть добу. «

З цього часу ми в команді часто можемо почути від Олексія, що кожен фахівець повинен займатися тим, у чому він профі. Потрібно вміти довіряти іншим, делегувати завдання і не бояться платити за цю працю.

Які вони? Наші «цікаві проекти»

За 17 років роботи у нас бували різні проекти та, іноді, дуже цікаві. У компанії навіть з’явилася певна їх категорія — «Цікавий проект». Це зовсім не означає, що такий проект максимально фінансово вигідний для нашої команди. В основному перевага таких проектів в тому, що його складність і неординарність цікава iT.Artel і, це професійний виклик для кожного співробітника. Такі проекти допомагають нам розвиватися, придумувати і втілювати в життя нові ідеї, знаходити рішення складних завдань.

«Цікаві» — це ті проекти, які раніше ми ніколи не робили, але з задоволенням зробимо.

Внедрение BI-системы для Планеты Кино на платформе 1С:Підприємство от iT.Artel

Одним з таких проектів, а тепер і нашою гордістю, став проект, реалізований для компанії ТОВ «Тріумф Медіа Груп» (мережа кінотеатрів «Планета Кіно IMAX». Ми пишаємося, що нашою розробкою користуються з 2016 року і вона не втрачає актуальності для клієнта і сьогодні.

Другий проект, який хочеться згадати, ми реалізували для ТОВ «МЕТІНВЕСТ-ПРОМСЕРВІС». Це був проект по автоматизації роботи кранів на металобазах. Команда взялася за проект не до кінця розуміючи, що потрібно робити. Є металлобаза, є крани … Перед командою стояли завдання по реалізації позиціонування кранів, автоматичного зважування транспорту та вантажу, розпізнавання номерів автомобілів і організації пропускного процесу на прохідній підприємства. «Звичайно ми взялися за проект і підійшли до нього ґрунтовно … Ми брали обладнання Метінвесту і приносили в офіс. Наші кабінети були завалені вагами, датчиками і іншими пристосуваннями, про призначення яких багато хто навіть не здогадувався «, — згадує Олексій. Команда розібралася у всьому цьому, ми працювали і у вихідні без зупинки. Але найприємнішим все ж стала щира подяка від клієнта і позитивний відгук про нашу роботу.

Весь цей досвід і різноманітність проектів дозволили сьогодні виростити покоління компетентних фахівців і сформувати наш продуктовий портфель. У нього входять як готові програмні продукти лінійки BAS, 1С:Підприємство, ЛігаЗакон, FlyDoc так і послуги з проектного впровадження та корпоративному супроводу систем ERP-класу, веб і мобільної розробки.

Наші сильні сторони і гордість

iT.Artel є членом «Спілки автоматизаторів бізнесу» (САБ) — Всеукраїнської громадської організації, що об’єднує професіоналів в області автоматизації бізнесу, зацікавлених у розвитку сучасних інформаційних технологій, їх популяризації та ефективному використанні в різних галузях економіки.

Ми все так само беремося і працюємо над великими і складними проектами, діджиталізуємо ідеї для клієнтів власними розробками.

А головним нашим надбанням залишається сильна команда — нас вже більше 35 чоловік. У нас справжня артіль з бізнес-аналітиків, програмістів, фінансистів, економістів, менеджерів проектів і менеджерів з продажу, відділу маркетингу, HR і адміністративного відділу.

Все навколо і всередині iT.Artel змінюється. Постійним залишається лише лідер, а також цінності, які ми сформували протягом багатьох років, вони дозволяють нам безперервно вдосконалюватися і ставати кращими у своїй справі.

Цінності компанії iT.Artel

Як і обіцяли, ділимося своїми цінностями, які із задоволенням транслюємо на взаємини з нашими партнерами і клієнтами.

Люди і команда — програмні продукти створюють люди для людей, і ніхто не зможе так зрозуміти і відчути справжню цінність рішення для іншого як людина.

Знання та технології — ресурс, межі якого не існує. Постійний розвиток і отримання знань дозволяє створювати і впроваджувати нові технології, які роблять наше життя кращим. Ми завжди готові ділитися цим невичерпним ресурсом.

Надійність і професіоналізм — постійне прагнення відточувати свої професійні навички і підвищувати рівень компетенції, дозволяє нам вибудовувати довгострокові взаємини з нашими клієнтами. Це дає їм відчуття впевненості у завтрашньому дні.

Ініціатива і відповідальність — кожна людина унікальна і його ідея може перевернути світ, тому ми заохочуємо ініціативність наших колег і самі проявляємо її по відношенню до наших клієнтів. Нам досить почути ідею або завдання, щоб надати рішення. І ми також завжди беремо на себе відповідальність за отриманий результат.

Взаємовигоди і взаємодопомога — це фундамент міцних і довгих відносин, який дозволяє бути успішними. Ми, зі свого боку, робимо все, щоб наш клієнт досягав успіху і поставлених цілей, адже це і наші цілі, що формують успіх всієї команди.

Щиро ваша, команда iT.Artel.

Вверх