BAS Бухгалтерія за два тижні: результати автоматизації очима керівника ТОВ Е-РІШЕННЯ
Один з наших близьких та по справжньому рідних клієнтів — компанія IT розробки, яка надає весь спектр послуг в області комп’ютерних технологій ТОВ “Е-РІШЕННЯ”.
Історія нашого знайомства з “Е-РІШЕННЯ” почалась значно раніше, ніж їм знадобилося оптимізувати ведення бухгалтерського обліку. Для нашої команди гордістю та честю стало те, що колишній співробітник iT.Artel тепер керівник ІТ компанії і ми співпрацюємо вже у ролях Виконавця та Замовника. А цей Замовник точно знайомий з роботою нашої компанії зсередини. Прозорі відносини, які передбачають взаємодопомогу, а рівень роботи обох сторін заслуговує довіри — це та універсалія, яка надалі розповсюджується на будь-яку співпрацю. Ролі можуть змінюватись — співробітник стає клієнтом, роботодавець — підрядником і виконавцем, але якість відносин зберігається на будь-якому рівні взаємодії — форма змінюється, а сутність — довірчих взаємин, залишається константою.
Цей кейс цікавий тим, що підпав під рідкісні 10 відсотків — про необхідність впровадження системи автоматизації першим заговорив бухгалтер, а не керівництво. У статті Хто відповідає за автоматизацію бізнес-процесів? ми писали, що ініціаторами стратегічних планів і автоматизації в компанії виступають різні фахівці і, відповідно, цілі вони формулюють різні.Тож для бухгалтера важлива своєчасна, коректно подана звітність і взаєморозрахунки. Формування яких не займає багато часу, а ось завантаження, концентрація і контроль актуальності законодавства забирає відчутну частину робочого часу, ніж перевірка / звірка сформованих звітів.
Основним запитом Замовника було оцифрування діловодства компанії — оптимізоване ведення бухгалтерії. При розмірах, які має компанія, для задоволення потреб бухгалтерії потрібен був програмний продукт на одне робоче місце. Тож після спілкування з клієнтом, ми почали підбирати систему під його потреби і запропонували BAS Бухгалтерія ПРОФ. Ця система дозволяє вести бухгалтерський і податковий облік; формувати і подавати регламентну звітність згідно з нормами законодавства України та має низку корисних функціональних можливостей, з якими Ви можете ознайомитись на сторінці продукту.
До встановлення BAS Бухгалтерія ПРОФ в компанії використовували електронний кабінет державної податкової служби, який забезпечував подання електронної звітності в контролюючі органи. Але залишався внутрішній документообіг компанії, який ще здійснювався у паперовому вигляді та потребував оцифрування. Тож основною ціллю впровадження було оптимізувати бухгалтерський облік.
На питання: “З якими очікуваннями ви йшли в проект? Яку систему хотіли отримати?”, керівник компанії — Козарь К.І. відповів лаконічно і ясно: “Бухгалтерську систему, яка задовольнить мого бухгалтера.”. І, насправді, така відповідь є природною для керівника бізнесу, який хоче оптимізувати процеси своєї компанії і знаходиться “над ситуацією”, аналізуючи ціле. А от подробиці — частковості від цього цілого, “болі” своєї роботи розкаже сам користувач, в даному випадку — бухгалтер. З ним і здійснював основну комунікацію менеджер iT.Artel під час підключення системи.
“Ми купили готове програмне рішення, а iT.Artel допомогли підключити систему — встановити, налаштувати, підтягнути дані, освоїти основний функціонал. Нашого бухгалтера консультував менеджер з продажів iT.Artel і допомагав з перенесенням даних та адаптацією до системи. — розказує Костянтин Козарь — Як такого масштабного впровадження не було — це було підключення в консультаційному режимі. Нас консультували як правильно запустити BAS Бухгалтерія ПРОФ. Тепер вся бухгалтерія компанії ведеться в цій системі. Якщо виникали питання, їх допомогав вирішити підрядник. Підключення не зайняло багато часу: ми відразу розвернули систему, підключили. Загалом на це пішло всього два тижні і одразу після цього почалась повноцінна робота. Тепер акти, балансова відомість, звіти — весь бухгалтерський та податковий облік ведеться в системі і формується на основі даних системи.”.
Доопрацювань системи Замовник поки не планує — наявний функціонал задовольняє потреби бухгалтерії. Але у разі, якщо потрібно буде масштабувати бізнес, можливості системи можна розширити, здійснивши перехід на ту версію, яка покриває необхідні завдання (функції). Незмінною перевагою BAS залишається сучасна платформа, на якій розроблена система. У продуктовій лінійці BAS вже враховані досвід і інновації, тому перейти на будь-яку з систем (конфігурацій) не складе труднощів.
“У будь-якому випадку облік має бути автоматизованим. Коли процеси компанії не автоматизовані, розвиток бізнесу відбувається повільніше, ніж там, де процеси автоматизовані і відлагодженні.” — коментує своє рішення впровадити BAS Бухгалтерія керівник компанії.
Тож, як бачите, “автоматизація бізнес-процесів” — це не обов’язково про потужні масштабні підприємства, штат яких налічує сотні співробітників. Автоматизація процесів актуальна і там, де покриє одне робоче місце. Але цим вона реалізує далеко не одну потребу бізнесу в умовах цифрової трансформації.
Якщо Ви вже взяли курс на автоматизацію бізнес-процесів для своєї компанії, зверніться до нас за консультацією — разом ми зможемо підібрати програмне рішення саме для Вашого бізнесу. Тому що навіть типові рішення видозмінюються, переймаючи на себе унікальність Вашого бізнесу. Вже є ідеї? Діджиталізуємо іх!