Укр Рус
Search Пошук по сайту

Етапи та терміни впровадження BAS ERP. Чи можна стати в чергу на проект?

21.09.2021

Система BAS ERP призначена для планування і обліку діяльності підприємства. Цю систему використовують в середньому і великому бізнесі як локальні компанії, так і представництва міжнародних організацій. З BAS ERP підприємства вирішують управлінські завдання, питання обліку, контролю, планування і бюджетування у виробничій діяльності, оптовій та роздрібній торгівлі, логістики, в автомобільному бізнесі, будівельних компаніях, агрохолдинги та багато інших організацій.

ERP (Enterprise Resource Planning) — це великий комплекс інструментів, що вимагає ґрунтовної підготовки підприємства до впровадження. Початок роботи з інформаційною системою не дорівнює простій установці програмного забезпечення: купив — встановив — розібрався в інтерфейсі — працюю. Ще до придбання системи і визначення концепції проекту, необхідно провести велику підготовчу роботу як з боку виконавця (підрядника), так і з боку замовника.

Які етапи й терміни щодо впровадження проекту BAS ERP бувають_в iT.Artel

Попередня підготовка до проекту може зайняти від одного-двох місяців до півроку, в залежності від масштабів проекту і рівня комунікацій між виконавцем і замовником. На кожному етапі робота ведеться обома сторонами і всім учасникам при цьому необхідно виділяти ресурси — і людські, і часові.

Виділення людських ресурсів для проекту по автоматизації

До моменту підписання договору по впровадженню ERP і на стороні підрядника, і на стороні замовника вже повинні бути сформовані проектні команди.

Робочі групи з проекту автоматизації зі сторони замовника і підрядника_iT.Artel

Чому важливо починати передпроектну підготовку заздалегідь

Персонал — найцінніший ресурс в компаніях і часто він зайнятий навіть не на 100%, а на всі 200%. Сформувати команду фахівців і виділити час на впровадження ERP означає для компанії перерозподілити ресурси всередині. Очевидно, що це займе якийсь період.

На формування команди по впровадженню проекту у Вашій компанії, виконавцю так само необхідний певний час: при правильно спланованій завантаженності керівники проектів, аналітики, розробники і інші фахівці максимально зайняті на поточних проектах.

Для якісного забезпечення нового проекту ресурсами, ми створили лист очікування. У цей лист можна записатись, зазначивши бажаний час старту проекту і почати передпроектні роботи заздалегідь, щоб підійти до запланованої дати старту «у всеозброєнні». На даний момент наші команди розробки повністю завантажені на поточних проектах і ми можемо запропонувати найближчу дату старту нового проекту з 3-го листопада 2021 р.

На сьогодні у нас в роботі 12 проектів від різних компаній. Вони різняться за видом діяльності, за масштабами (середній і великий бізнес) і розташуванням — в різних регіонах нашої країни.

Що таке лист очікування старту проекту автоматизації і як це працює в iT.Artel

На сьогоднішній день, вересень 2021 року проектні команд iT.Artel завантажені на 100%. Але, як уже було сказано вище, тільки підготовчий етап, що веде до підписання договору займає від одного-двох місяців і до півроку.

Щоб ми разом спланували проект, погодили бюджети і фахівців, підготували інфраструктуру, закупили і розгорнули систему, слід почати попередні роботи вже зараз.

Для цього необхідно стати в лист очікування і забронювати дату старту проекту. Погоджуючи дату старту завчасно, ми зможемо закріпити за Вашим проектом команду потрібної кваліфікації. Таким чином Ви отримуєте гарантію, що Ваші задачі будуть вирішуватися зрозумілою командою, в узгоджені Вами терміни.

У будь-якому випадку проект не запускається, поки немає чіткого розуміння, що Ви готові: терміни і бюджети узгоджені, команди виділені, інфраструктура розгорнута, є розуміння, що Ваша компанія отримає на виході.

Для запису на попередні роботи зателефонуйте або напишіть нам:

Що входить в передпроектні роботи:

  • Узгодження графіка і рамок проекту.
  • Затвердження бюджетів.
  • Підбір та бронювання проектної команди.
  • При необхідності, надання для тестування демо-версії системи.
  • Узгодження проектного договору.

Для плідної співпраці нам необхідно

  1. Познайомитися
  2. З’ясувати потреби
  3. Зафіксувати дату старту проекту

Як то кажуть: “Готуй сани влітку”, а про ERP думай заздалегідь. Попереджайте свої потреби — ставайте в лист очікування вже зараз, щоб ми могли якісно підібрати команду експертів під Ваш проект і приділити максимальну увагу автоматизації на Вашому підприємстві.

Замовити консультацію

Особистий кабінет

Вгору

Укр Рус