Search Task

Існує лише один чорний день, на який варто відкладати – чорна п’ятниця.

25.11.2020

Напередодні найочікуванішого дня усіх шопоголіків та любителів економних покупок ми в iT.Artel також вирішили порадувати знижками, які діятимутьдо 27.11.20 (деякі акційні пропозиції продовжені до 30.11.20 включно).

Багато хто говорить, що в останню п’ятницю листопада можна витратити багато зайвих коштів. Деякі видання припускають, що цьогоріч день розпродажів буде не таким активним ніж раніше. Причиною цьому стане бажання скоротити витрати та зберегти заощадження, адже за вікном ситуація нестабільна. 

Ми з командою згодні з такими намірами і довго думали що запропонувати. І прийняли рішення порадувати дійсно великими знижками на програмні продукти, що не лише допоможуть заощадити на весь наступний рік, але і допоможуть акумулювати ресурси для більш ефективної та легкої віддаленої роботи (роботи онлайн).

1. Залишайтесь вдома або в офісі і відправляйте первинні документи безпосередньо з Вашої облікової системи 1С:Підприємство або BAS.

Сервіс FlyDoc дозволяє обмінюватися:

  • рахунками,
  • актами виконаних робіт,
  • актами звірки,
  • податковими накладними та додатками 2 до них,
  • товарними і видатковими накладними,
  • товарно-транспортними накладними,
  • універсальними документами,
  • прайсами, договорами та будь-якими документами як вкладенням.

Легкий обмін з контрагентами, які користуються FlyDoc, FREDO ДокМен, іншими програмами, що працюють через сервер обміну ПТАХ. Навіть якщо вони не користуються відповідним ПЗ, то все одно отримають посилання на документ на свою електронну адресу. З електронним документообігом Ви не лише вчасно та швидко обмінюєтесь документами, а і менше контактуєте з іншими.

акция -50 на флайдок_обмен первичкой с учетки_iT.Artel

-50% на FlyDoc для юрособ та ФОП на рік обслуговування. Акція діє лише три дні – з 25.11.20 р. до 27.11.20 р., а оплатити рахунок можна до 03.12.20 р.

Більш детально про цю акційну пропозицію та сервіс читайте за посиланням.

2. Для підприємств та установ, що приймають клієнтів в офісі важливим залишається уникнення черг та зайвої паперової роботи.

Якщо у Вас СТО, медзаклад або салон краси обирайте веб-інтерфейс для планування візитів – Plan.iT. 

У чому різниця між звичайним календарем онлайн і Plan.iT?

Якщо упустити деталі і перейти до основної, то це – безшовна інтеграція з обліковою системою. Створюючи і плануючи завантаженість Вашого офісу, Ви не тільки збільшуєте рівень сервісу, але і автоматично отримуєте в обліковку необхідні документи і дані для складання звітності (бухгалтерської і управлінської).

планировщик визитов СТО, мед и салонов красоті. iT.Artel

Можна придбати сервіс або взяти його в оренду зі знижкою 70%. Акція діє з 25 по 30 листопада 2020 року включно, а оплатити рахунок можна до 03.12.20 р. Деталі акції тут. 

3. У Вас середня або велика компанія? Більшість співробітників працюють віддалено? У вас значний обсяг внутрішнього документообігу? При дистанційній роботі потребуєте легкого доступу до важливих файлів та контролю виконання робіт?

Якщо це про Вашу компанію:

  1. автоматизували виробництво та облік, 
  2. бажаєте автоматизувати діловодство,
  3. користуєтесь або бажаєте придбати один з продуктів:
  • «BAS ERP», «Управління холдингом»,
  • «Комплексне управління підприємством»,
  • «Управління виробничим підприємством для України»,
  • «Управління будівельною організацією для України»,
  • «Управління Сільськогосподарським підприємством для України»,
  • «BAS АГРО. ERP ».
эдо_скидка 50%_iT.Artel

Акційна пропозиція для Вас! -50% на ліцензійне програмне забезпечення BAS “Документообіг КОРП”.

Це рішення, яке допомагає автоматизовувати документообіг, налаштувати взаємодію між співробітниками, контролювати та аналізувати рівень ефективності виконання завдань. . Деталі акції на профільній сторінці.

4. Хочете миттєво отримувати сповіщення про зміни у ваших партнерів та контрагентів, особливо у цей непростий час? 

А якщо Ви погоджуєтесь ще по декільком нижчезазначеним пунктам, то Вас точно приємно здивує наша наступна пропозиція.

  • У Вас одна із найпопулярніших облікових систем – 1С:Підприємство або BAS?
  • Бажаєте не покидаючи своєї системи бачити в режимі реального часу усю необхідну інформацію та зміни щодо надійності партнера?
  • Для моніторингу рівня надійності і своєчасного оповіщення про зміни Ви навіть придбали або плануєте придбати Contr Agent API від Ліга:Закон?

Тоді Вас порадує, що ми розробили інтеграцію – Control.iT. Яка допомагає користуватись перевагами сервісу для моніторингу і аналізу суб’єктів господарювання, не виходячи з облікової системи, оскільки дані в неї завантажуються в автоматичному режимі. 

Це новий і унікальний продукт, який зараз можна придбати за привабливою ціною, лише 800 грн на рік обслуговування. 

Відділ продажів та підтримка iT.Artel

Телефонуйте нашим фахівцям або замовляйте зворотній зв’язок і ми залюбки розкажемо про усі переваги та акційні пропозиції.

Щиро бажаємо Вам відкладати, а взагалі завжди мати на рахунках тільки на світлі, яскраві та кольорові дні. Нехай в Вашому житті їх буде більше!

Рекомендуємо також до розгляду:

Вгору