
Вихід “Версії для пілотних впроваджень нової редакції 2.5 продукту “BAS ERP”
14.01.2022
Актуальним новинам у сфері оптимізації бізнес-процесів підприємств та виходу оновленої редакції BAS ERP 2.5. була присвячена конференція IV ERP FORUM, яку організував Всеукраїнський Союз Автоматизаторів Бізнесу.
На даному етапі, редакція 2.5. — пілотна версія продукту. Це результат постійного розвитку та прагнення розширювати функціональність системи BAS ERP.
Зараз для тих клієнтів, хто вже готовий випробувати нові можливості, що будуть у фінальній редакції 2.5. випущено програму “BAS ERP, редакція 2.5. Версія для пілотного впровадження”. Більш детально ознайомитись з функціональними оновленнями та різницею між версіями 2.1. та 2.5. Ви можете на сторінці продукту BAS ERP 2.5 — нова версія.
23.12.2021 стартував продаж цього програмного продукту.
Для тих, хто цікавиться новинами в сфері автоматизації електронного документообігу компаній, буде важливо знати, що ця версія корисна користувачам для моделювання своїх бізнес-процесів та планування проекту впровадження. Самі розробники радять нові проекти стартувати вже на цій версії.
Тим, хто вже повноцінно користується версією 2.1. розробники поки не рекомендують повний перехід на версію 2.5. Можна завантажити для ознайомлення з новими функціональними можливостями, але здійснювати перехід зарано. Попередня редакція 2.1. буде підтримуватись і далі. Інформації, коли планується зняти цю редакцію з підтримки поки немає.
Впровадження пілотної версії — це унікальна можливість взяти безпосередню участь у розробці програмного продукту у реальному часі. Користувачі стануть одночасно і тестувальниками: про всі виявлені на матеріалах реальних кейсів помилки повідомляється розробнику, щоб зібрати аналітику та врахувати цей досвід у доопрацюванні повноцінної фінальної версії, яка буде доступна для впровадження.
Наразі нова редакція 2.5. практично готова. Про дату офіційного виходу повної версії 2.5. буде повідомлено окремо.
Продукт “BAS ERP, редакція 2.5. Версія для пілотного впровадження” можуть придбати тільки користувачі програмного продукту BAS ERP.
Ціна: 3 000 грн без ПДВ
Функціонал програмного продукту доповнений такими можливостями:
- нова архітектура позамовного виробництва;
- методики управління виробничим процесом, що не передбачають побудови графіка завантаження виробничих потужностей;
- нова схема оформлення виробництва без замовлення.
- нова версія партіонного обліку 2.5, заснована на зміненій структурі даних;
- розподіл розрахунків на заборгованість і передоплату по розрахункових документах в режимі ведення взаєморозрахунків “Онлайн”;
- механізми передачі і приймання товарів на відповідальне зберігання.
Але зараз версія має низку обмежень, які буде усунено у фінальній версії:
- не підтримується оновлення інформаційних баз в редакції 2.1.
- не підтримуються обміни з іншими продуктами BAS та перехід з продуктів 1С
- використовується тільки підсистема управління виробництвом 2.5.
- використовується тільки механізм партіонного обліку 2.5.
- використовується тільки підсистема необоротні активи 2.1.
- не включається в поставку та в демо-базу методична модель МСФЗ.
Якщо ви бажаєте розпочати проект вже на новій редакції 2.5, спочатку вам необхідно окремо придбати BAS ERP (вартість вказана на сторінці), а потім окремо редакцію.
Програмний продукт постачається в електронному вигляді. У комплект поставки входять усі необхідні дистрибутиви, документація, реєстраційна анкета та користувацька угода. Підтримку надає підрядник, у якого Ви придбали програмний продукт: якщо Ви придбали його у iT.Artel, то, по угоді на супровід, ми будемо Вас консультувати по всім поточним питанням.
Інноваційне рішення для управління підприємством BAS ERP випущено у 2017 році. Воно вже зарекомендувало себе як якісний та ефективний продукт корпоративного ринку України. За чотири роки близько 300 компаній обрали сучасний флагманський продукт лінійки BAS для автоматизації бізнесу. І, якщо Ви слідкуєте за актуальними новинам у сфері оптимізації бізнес-процесів підприємств і зараз міркуєте: чи починати впровадження, не зволікайте. Ми допоможемо Вам обрати програмне рішення для автоматизації Вашого бізнесу. Зв’язатись з нами Ви можете кількома способами:
Написати: sale@it-artel.ua
Зателефонувати: 044 495 45 37, 050 029 34 93
Натиснути: