
Найцікавіше попереду: що по проектам?
10.11.2021
Час невблаганний, наші дорогі клієнти та партнери!
Не лякайтесь — будемо використовувати його не кількісно, а якісно. Ще нещодавно ми писали, що готові взятись за нові проекти з 03.11.2021. Цей час прийшов, робота триває. Детальніше про хід проектів ви можете прочитати у нашому блозі під заголовком Backstage автоматизації. Ми вже розказували, як проходить впровадження ERP для інтернет-магазину меблів та налаштування УВП для текстильного виробництва.
Якщо ви чекаєте вдалого моменту, щоб почати автоматизувати бізнес-процеси вашої компанії — цей момент настав. Не зволікайте!

Що ми пропонуємо?
Впровадження ERP або інших великих проектів відповідальний та довготривалий процес, він складається з послідовних етапів. Про них та терміни впровадження Ви можете почитати в нашому тематичному матеріалі за посиланням.
Наш досвід показує, що попередня підготовка до проекту може зайняти від одного-двох місяців до півроку, в залежності від масштабів проекту і рівня комунікацій між Виконавцем і Замовником. На кожному етапі робота ведеться обома сторонами та всім учасникам при цьому необхідно виділяти ресурси – і людські, і часові. Тому зараз ми активно проводимо підготовчі етапи: знайомство, з’ясування потреб і бізнес-процесів, що вимагають автоматизації, визначаємо необхідний функціонал і яке технічне рішення зможе його оптимально покрити. Результатом такої комунікації буде або запропонована існуюча програма з базовим функціоналом, або планування подальших дій по запуску проекту, або проведення експрес-обстеження, яке включено у вартість проекту.
Наша порада: не відкладайте на потім те, що може вже зараз підготувати Вас і Вашу команду до проекту або допоможе знайти інше оптимальне рішення перед стартом автоматизації. Якщо Ви згодні з нами, що не терміновість, а готовність обох сторін визначає якість спільного проекту, ми точно спрацюємось!
Вже зараз замовляйте консультацію і забронюйте нашу команду на проект, щоб він був реалізований за графіком і без сюрпризів.