
Зміна цін і складу пакетів сервісів ІТС
03.07.2020
Як ми повідомляли раніше, з сьогоднішнього дня змінюються ціни і складу пакетів сервісів ІТС. Якщо Ви давно шукали собі інформаційного помічника, який буде у Вас завжди під рукою і до якого можна звернутися де б Ви не знаходилися, то Ви його знайшли – це пакетів сервісів Інформаційно-технологічного супроводу у вигляді доступу до онлайн ресурсів в особистому кабінеті користувача.
Скажімо по секрету – ми теж ними користуємося у себе в iT.Artel.
Що ж це за послуги?
Сервіси ІТС Україна, які у нас представлені в продуктовому портфелі це:
- інформаційно-аналітичні матеріали по роботі в програмах для автоматизації бізнесу;
- актуальна база нормативних документів, довідкова інформація для бухгалтерії, економічного, фінансового відділів та інших фахівців компанії;
- відповіді на найпоширеніші запитання користувачів;
- матеріали для розробників;
- офіційні оновлення додатків і програм;
- доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”;
- доступ до онлайн сервісу “FREDO Звіт”.
А з сьогоднішнього дня ще й доповнюються новинками:
- доступ до онлайн сервісу “RDI Service”;
- доступ до онлайн сервісу “FREDO ДОКМ”;
- доступ до онлайн сервісу “Консультації аудитора”;
- сервіс “Лекторій”.
Всі матеріали забезпечені посиланнями на кодекси, закони та нормативні документи. Для зручності і ефективної роботи користувачів від ІТС Україна представлені кілька варіантів пакетні рішення інформаційних систем: ІТС ТЕХНО та ІТС ПРОФ. Вони призначені для різних категорій користувачів і мають різний обсяг інформації.
Якщо коротко, то ІТС ТЕХНО – це мінімальний пакетний варіант, який містить тільки методичні матеріали по налаштуванню і використанню програм і доступ до оновлення програм. Договір ІТС рівня ТЕХНО добре підходить впевненим користувачам програмних рішень і технічним фахівцям.
ІТС ПРОФ – це ІТС ТЕХНО плюс цілий спектр додаткових сервісів, користь яких відчуває вся компанія. Адже це не тільки інформаційна, довідкова, роз’яснювальна та законодавчо-інформаційна база, але також програмні рішення для подачі звітності в державні органи і всебічна технічна підтримка.
Ми в своїй діяльності користуємося пакетним рішенням ІТС ПРОФ. Основними цінителями і користувачами незмінно залишається фінансовий відділ, головний бухгалтер та аналітичний відділ. Сміливо рекомендуємо!
Більше інформації про сервіси ІТС можете ознайомитись на нашому сайті в розділі “Супровід”, “Сервіси ІТС”, а краще телефонуйте нам 044 495 45 37 або залишайте свої дані через кнопку зворотного зв’язку. Ми із задоволенням підкажемо, розповімо і порекомендуємо рішення, яке підійде саме Вам.
Також з 01.07.2020 року з’явилися нові пакети сервісів ІТС:
1. Пакет “Тех.підтримка”, який включає:
• повний доступ до онлайн-базі сервісу “ІС ІТС”;
• доступ до онлайн-сервісу “Лінія консультацій”;
• доступ до онлайн-сервісу “RDI Service”;
• сервіс “Лекторій” (очна відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів).
Доступ до пакету сервісів “Тех.підтримка” може придбати користувач будь-якого ліцензійного продукту для автоматизації бізнесу терміном на 12 місяців.
Даний пакет онлайн-сервісів може бути цікавий:
• користувачам будь-яких ліцензійних продуктів, які хочуть отримувати регулярну і
актуальну інформацію з різних напрямків обліку;
• користувачам базових версій програмних продуктів;
пакет онлайн-сервісів “Бухгалтерський”, в який входять онлайн-сервіси ІТС, які допомагають користувачам бухгалтерських або облікових програм полегшити повсякденну рутинну роботу.
2. Онлайн-сервіс “RDI Service”
Сервіс “RDI Service” автоматично оновлює нормативно-довідкову інформацію (ставки податків і зборів, індекси інфляції, класифікатори та інше) в програмах BAS і 1С: Підприємство. Але доступний даний сервіс був тільки для користувачів тарифу “ІТС ПРОФ”. З 01.07.2020 року придбати доступ до сервісу “RDI Service” зможуть користувачі любого пакета.