Search Task

Fredo ДокМен. Можливості сервісу

24.04.2020

Сьогодні ми хочемо розповісти про можливості сервісу FREDO ДокМен.

Давайте розглянемо роботу сервісу на прикладі відправці документа Рахунок на оплату Покупця безпосередньо з конфігурації Управління Ввиробничим Підприємством (УПП).

Сервіс FREDO ДокМен 

Це сервіс для користувачів систем автоматизації бізнесу (BAS, UA-Бюджет, 1С:Підприємство), за допомогою якого можна обмінюватися будь-якими електронними документами зі своїми контрагентами. Тісна інтеграція сервісу FREDO ДокМен з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє обмінюватися між контрагентами рахунками, актами виконаних робіт і товарними накладними безпосередньо з конфігурацій систем автоматизації бізнесу без створення зовнішніх проміжних файлів.

Сервіс FREDO ДокМен дозволить заощадити час і кошти, позбувшись від необхідності роздруковувати та видавати (надсилати поштою) паперові копії бухгалтерських документів своїм контрагентам. Сервіс FREDO ДокМен надає наступні можливості:

  • підписання, шифрування та надсилання документів контрагентам-користувачам, які використовують сервіс FREDO ДокМен, а також програми M.E.Doc і Сота, по прямому з’єднанню або за поштовою з’єднанням через платформу ПТИЦЯ, або по електронній пошті;
  • створення первинних документів за існуючими шаблонами безпосередньо в програмі FREDO;
  • отримання від своїх контрагентів, використовують сервіс FREDO ДокМен або програми M.E.Doc або Сота, електронних документів; 
  • пакетна робота з документами; 
  • робота з електронними цифровими підписами (ЕЦП) всіх основних акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК), в тому числі і з безкоштовними ЕЦП від Державної фіскальної служби України;

Давайте розглянемо роботу сервісу на прикладі відправки документа Рахунок на оплату Покупця безпосередньо з конфігурації Управління Виробничим Підпріємством (УПП).

Рекомендуємо також до розгляду:

Вгору