
Початок продажу нових наборів програмних продуктів «UA-Бюджет 1+1»
17.03.2020
Враховуючи побажання потреб ринку і посилення конкурентної переваги, та у зв’язку з початком продажу нових програмних продуктів UA-Бюджет. Комунальне підприємство з 16.03.2020 року перелік наборів програмних продуктів для автоматизації 2-х локальних робочих місць в одній організації складає:
Найменування |
Ціна, грн. без ПДВ |
Набір UA-Бюджет 1+1. Комплексний облік для бюджетних установ |
17500 |
Набір UA-Бюджет 1+1. Комунальне підприємство |
17500 |
Набір UA-Бюджет 1+1. Комплексний облік + Комунальне підприємство |
20500 |
Розширення кількості автоматизованих робочих місць можливо здійснити придбанням відповідного програмного продукту на умовах обміну (апгрейду) з будь-якого з програмних продуктів UA-Бюджет на 1 користувача, що входить до складу набору.
Вартість обміну обчислюється як різниця вартості нового продукту і програмного продукту UA-Бюджет на 1 користувача, але не менше половини вартості нового продукту.
Для виконання обміну необхідно повернути реєстраційну картку, користувацьку угоду і ключ апаратного захисту програмного продукту UA-Бюджет на 1 користувача, який підлягає обміну.
Перехід на набори програмних продуктів «UA-Бюджет 1+1» з інших програмних продуктів для бюджетної сфери не передбачено.
ПІДТРИМКА КОРИСТУВАЧІВ
Підтримка користувачів набору програмних продуктів «UA-Бюджет 1+1» здійснюється за допомогою сервісу технічної підтримки (СТП), на умовах підтримки програмних продуктів UA-Бюджет. Комплексний облік для бюджетних установ або UA-Бюджет. Комунальне підприємство, що входять до складу набору