
BAS Комплексне управління підприємством. Огляд рішення, частина # 1
25.02.2020
Основні функціональні можливості “BAS Комплексне управління підприємством”
Продукт “BAS Комплексне управління підприємством” є комплексним рішенням, що охоплює основні контури управління і обліку, яке дозволяє організувати єдину інформаційну систему для управління різними аспектами діяльності підприємств малого і середнього бізнесу.
Продукт автоматизує такі види діяльності торгового та виробничого підприємства:
Управління фінансами:
У продукті реалізована функціональність заявок на витрачання коштів, контролюється виконання платежів за заявками.
Розроблено функціонал обліку розрахунків з банком по еквайринговими операціями. Крім власне реєстрації операцій платежу і повернення за платіжними картками, доданий етап реєстрації звітів від банків щодо зарахування платежів, списання повернень, зміст комісії, дозволяє відстежити кожну операцію з моменту проведення платежу до надходження коштів на банківський рахунок.
Облік фінансових результатів (прибутку, збитків) ведеться в розрізі напрямів діяльності підприємства. Склад напрямків може визначатися дуже гнучко – наприклад, напрямки можуть відповідати точкам продажу (для роздрібних підприємств), асортименту (для дистриб’юторів), проектам тощо.
Підтримується опис довільних правил розподілу собівартості і виручки від продажів на напрями діяльності, що спираються на аналітику продажів. Все це дозволяє детально аналізувати ефективність діяльності підприємства і розвивати бізнес, оптимізуючи склад напрямків діяльності.
Основні інновації рішення:
- Облік кредитів, депозитів і позик.
- Еквайринг (платіжні картки).
- Гнучкі інструменти для ведення платіжного календаря.
- Маршрути узгодження заявок.
- Гнучкі інструменти для формування платіжних документів на майбутні дати.
- Інвентаризація каси і банківських рахунків.
- Аналітична звітність по руху грошових коштів.